Aevitae

95 klantbeoordelingen
Premie
65.182926829268%
Service
66.158536585366%
Zorgkeuze
74.096385542169%
Vergoedingen
69.814814814815%
6,9 Beoordeel
✔ 61% van onze bezoekers beveelt deze zorgverzekeraar aan Premie 2017: € 104,95 p/m
  • Intro
  • Zorgpremie
  • Vergoedingen

Aevitae

Aevitae is een volmachtbedrijf en onder van VGZ. Zij specialiseren zich onder andere in zorgverzekeringen voor collectieven. Aevitae biedt drie basisverzekeringen die zijn ondergebracht bij drie partijen, namelijk VGZ, Avéro en ASR. Er kan gekozen worden voor een standaard naturapolis of een polis waarbij er sprake is van vrije keuze uit zorgaanbieders. Verder kan men bij Aevitae kiezen uit verschillende uitgebreide en minder uitgebreide aanvullende en tandartsverzekeringen. Met de handige app kun je je eigen gegevens terugvinden, je polis nalezen en je declaraties indienen. Bij Aevitae verloopt de correspondentie overigens grotendeels digitaal, je polis ontvang je als pdf-bestand in je email. Zodra je inlogt in Mijn Aevitae, zie je onmiddellijk een overzicht van jouw volledig zorgverbruik.

Plus- en minpunten

  • Declaraties online indienen is mogelijk
  • Snel declaraties indienen via een app
  • Ontvang een premiekorting bij een jaarbetaling
  • Het eigen risico kan gespreid worden betaald

Gemiddeld klantcijfer per jaar

Jaartal Klantcijfer Beoordelingen
20174,33
20167,132
20157,035
20146,58
20137,05

Zorgpremie

Jaar Restitutie Combinatie Natura Budget
2017€ 118,95-€ 112,95€ 104,95
2016€ 113,95-€ 109,45€ 99,95
2015€ 113,95-€ 109,45€ 99,95
2014€ 95,95-€ 95,95
2013€ 107,25-
2012€ 109,75-

Aevitae aanvullende vergoedingen

De dekking vanuit de basisverzekering is bij iedere zorgverzekeraar hetzelfde, echter kun je jezelf wel extra verzekeren middels één van de hieronder getoonde aanvullende pakketten van Aevitae. Per categorie wordt de maximale vergoeding/behandeling evenals het dekkingspercentage getoond. De genoemde premie per aanvullende verzekering komt bovenop de basispremie van Aevitae (2017: € 104,95 p/m). Kijk voor het volledige vergoedingenoverzicht en de bijkomende polisvoorwaarden altijd op de website van Aevitae.

Aan de onderstaande vergoedingen kunnen geen rechten worden ontleend.

Snel naar:

Basic (€ 5,76 p/m)

Maximale vergoeding
Acnetherapie€ 100
Anticonceptie (vanaf 21 jaar)Volledig vergoed (soms geldt een eigen bijdrage)
Fysiotherapie6 behandelingen
Pedicure€ 75 (bij diabetes & reumatoide artritis)
Podotherapie (en steunzolen)€ 75 (inclusief steunzolen, tot 1 paar per jaar)
Spoedzorg buitenlandTot 2 x NL tarief gedekt (Wereld)

Plus (€ 12,76 p/m)

Maximale vergoeding
Acnetherapie€ 200
Alternatieve geneeswijzen€ 300 (tot € 50 per behandeling)
Anticonceptie (vanaf 21 jaar)Volledig vergoed (soms geldt een eigen bijdrage)
Dieetadvies2 uur aanvulling
Fysiotherapie9 behandelingen
Pedicure€ 75 (bij diabetes & reumatoide artritis)
Podotherapie (en steunzolen)€ 100 (inclusief steunzolen, tot 1 paar per jaar)
Spoedzorg buitenlandTot 2 x NL tarief gedekt (Wereld)
Vaccinaties€ 200

100% max € 250 (€ 14,35 p/m)

Maximale vergoeding
Tandartskosten100% tot € 250

100% max € 350 (€ 22,45 p/m)

Maximale vergoeding
Tandartskosten100% tot € 350

Top (€ 33,60 p/m)

Maximale vergoeding
Acnetherapie€ 200
Alternatieve geneeswijzen€ 400 (tot € 50 per behandeling)
Anticonceptie (vanaf 21 jaar)Volledig vergoed (soms geldt een eigen bijdrage)
Brillen en lenzen€ 100 per jaar (tot 18 jaar)
Dieetadvies4 uur aanvulling
Fysiotherapie18 behandelingen
Gehoorapparaat (eigen bijdrage)€ 500; uit budget hulpmiddelen
Kraamzorg (eigen bijdrage)Volledig vergoed
Medicijnen (eigen bijdrage)€ 500 (niet voor ADHD medicijnen)
Orthodontie (tot 18 jaar)Volledig vergoed
Pedicure€ 75 (bij diabetes & reumatoide artritis)
Podotherapie (en steunzolen)€ 250 (inclusief steunzolen, tot 1 paar per jaar)
Spoedzorg buitenlandTot 2 x NL tarief gedekt (Wereld)
Vaccinaties€ 250
Ziekenhuisbevalling (zonder medische noodzaak)50% vergoed van de eigen bijdrage

100% max € 750 (€ 36,21 p/m)

Maximale vergoeding
Tandartskosten100% tot € 750

Dit overzicht is geactualiseerd op: 7 september 2017. Aan de bovenstaande vergoedingen kunnen geen rechten worden ontleend. Wij sluiten alle aansprakelijkheid uit voor directe of indirecte schade die het gevolg is van het gebruik van informatie die door middel van Zorgwijzer.nl verkregen is. Kijk voor de specifieke polisvoorwaarden altijd op de website van de zorgverzekeraar. feedback versturen?

Wat vind jij van Aevitae?

Jouw e-mail blijft altijd privé.

Klik op de sterren om Aevitae te beoordelen:

Premie
Service
Zorgkeuze
Vergoedingen

95 klantbeoordelingen over Aevitae

  • Monica

    Slechter zorgverzekering. Ze maken de naam van VGZ helemaal kapot. Denk dat de medewerkers eens goed geschoold moeten worden zodat ze net zo goed opgeleid zijn als bij andere zorgverzekeraars. Daarbij zijn ze erg onprofessioneel. Ik en mijn mede collega’s gaan zeker overstappen in 2018.

    Premie: 4 Service: 1 Zorgkeuze: 3 Vergoedingen: 4

    Je reageert op Monica

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Sondagh G.F.

    Op vragen via e-mail beloven ze binnen 5 werkdagen antwoord , heb al verschillende malen antwoord gevraagd , maar totaal geen reactie gehad. Telefonisch contact via klantenservice zeer moeizaam (lange wachttijd) en kost ook nog eens extra belkosten . Zeer klant-onvriendelijk allemaal.

    Premie: 1 Service: 1 Zorgkeuze: 5 Vergoedingen: 5

    Je reageert op Sondagh G.F.

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Djamila

    Eerlijk gezegd ben ik niet tevreden. De reden hiervan heeft te maken met de aanvullende tandartsverzekering.
    Ik had een Vip aanvullend tandartsverzekering aangevraagd deze is afgewezen onder verkeerde gronden. Er zijn onjuiste argumenten gebruikt. Ik heb ook een bezwaar/klacht ingediend met uitleg. Deze is tot op heden niet beantwoord.

    Je reageert op Djamila

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Harry

    zie hieronder als reactie op Koenderick

    ik heb vandaag nog met aevitae gebeld. Ik wil graag gedetailleerde nota’s van zorgverleners inzien .
    Dit lukt nl niet via Mijn Aevitae. Daar vindt ik onder details nl alleen een nota nr. en faktuurnr.
    Bij Mijn tandartskosten kan ik in het geheel niet vinden wat mijn tandarts heeft gedeclareerd en voor welke verrichtingen.
    Met dat tel.gesprek werd me gezegd dat ik de nota’s bij de zorgverlener kan opvragen. Dat is nou net niet de bedoeling. Van vrienden begrijp ik dat bij andere verzekeraars de mogelijkheid wel bestaat. Graag uw reactie, want ik begrijp uit bovenstaande dat het wel kan. Met vriendelijke groet, Harry

    Premie: 7 Service: 7 Zorgkeuze: 7 Vergoedingen: 7

    Je reageert op Harry

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Gerrit

    Al vele jaren hier verzekerd en nooit problemen met declaratie,s.
    Nu doen wij het digitaal dat gaf in het begin wat problemen maar middels telefonisch contact snel opgelost.
    Bij Aevitae verzekerd zijn geeft rust.

    Premie: 7 Service: 9 Zorgkeuze: 9 Vergoedingen: 9

    Je reageert op Gerrit

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • A. Tehranchi

    Aevitae gaat niet alles vergoeden. Er zijn variante zorg pakketten. Ik heb Aevitae Asia Je moet altijd raadplegen over de vergoedingen met zorgverzekeraar en niet zo maar naar bepaalde artsen of zorginstellingen gaan. Plus punten zijn Fysio behandelingen, Alternatieven behandelingen en tandarts vergoedingen.

    Premie: 7 Service: 7 Zorgkeuze: 6 Vergoedingen: 8

    Je reageert op A. Tehranchi

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Irma Zwepink

    Een goede verzekering. Ik ben er tot op heden blij mee. Ze proberen in ieder geval een antwoord op je vraag te geven. Ook al moeten ze meerdere dingen proberen om het antwoord te geven.

    Premie: 7 Service: 8 Zorgkeuze: 8 Vergoedingen: 8

    Je reageert op Irma Zwepink

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Jeffry Manuel

    Alhoewel de premie aan de hoge kant is ben ik tot nu toe heel tevreden over de service, de zorgkeuze en de aanvullende verzekering. Ik heb diabetes en al verschillende hypo’s met bijbehorende ambulances bij mij op bezoek gehad. De nota’s zijn altijd betaald. Wat dat betreft niets op aan te merken. De zorgkeuze is tot op dit moment prima. Ik heb hier nog niet echt gebruik van te hoeven maken. De aanvullende verzekering is ook prima geregeld.

    Premie: 7 Service: 8 Zorgkeuze: 7 Vergoedingen: 8

    Je reageert op Jeffry Manuel

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • C.Koenderinck

    Aevitae geeft veel geld uit aan onterecht ingediende declaraties die niet gecontroleerd worden

    Premie: 1 Service: 1 Zorgkeuze: 3 Vergoedingen: 2

    Je reageert op C.Koenderinck

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
    • Aevitae

      Beste C. Koenderick,

      Bedankt voor je feedback. Kun je toelichten waarom je dit zo ervaart?

      Het controleren van declaraties nemen wij zeer serieus. Iedere dag zijn onze medewerkers bezig met het uitvoeren van controles. Naast het uitvoeren van fraudeonderzoek doen wij ook materiële-, formele- en systeemcontroles. Daarnaast worden alle declaraties van zorgverleners inzichtelijk gemaakt in ‘Mijn Aevitae’ zodat de verzekerde zelf ook de delcaraties kan inzien. Zo proberen we met zijn alle om onjuiste declaraties te voorkomen.

      Indien wij je kunnen helpen met het rechtzetten van een onterechte declaratie vragen we je je gegevens te sturen socialmedia@aevitae.com

      Met vriendelijke groet,

      Aevitae

      Je reageert op Aevitae

      Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

      Reageren
    • Harry

      ik heb vandaag nog met aevitae gebeld. Ik wil graag gedetailleerde nota’s van zorgverleners inzien .
      Dit lukt nl niet via Mijn Aevitae. Daar vindt ik onder details nl alleen een nota nr. en faktuurnr.
      Bij Mijn tandartskosten kan ik in het geheel niet vinden wat mijn tandarts heeft gedeclareerd en voor welke verrichtingen.
      Met dat tel.gesprek werd me gezegd dat ik de nota’s bij de zorgverlener kan opvragen. Dat is nou net niet de bedoeling. Van vrienden begrijp ik dat bij andere verzekeraars de mogelijkheid wel bestaat. Graag uw reactie, want ik begrijp uit bovenstaande dat het wel kan. Met vriendelijke groet, Harry

      Je reageert op Harry

      Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

      Reageren
  • Wouter van Beerschoten

    Goede maar dure zorgverzekering,door korting via werkgever aantrekkelijker,de notas worden na indienen binnen 2 weken betaald,doordat alles digitaal gaat wordt het je heel gemakkelijk gemaakt,de notas van b.v. de tandarts worden direct ingediend zodat je daar geen omkijken naar hebt,ik heb nogal wat medicijnen i.v.m. hartproblemen maar het eigen risico hiervan wordt netjes gespreid zodat je het in termijnen kan betalen,als je problemen of vragen hebt kun je altijd bellen,als het druk is sta je wel even in de wacht maar voor de rest een prima verzekering alleen zou de premie nog wel wat omlaag kunnen.,

    Premie: 6 Service: 7 Zorgkeuze: 7 Vergoedingen: 7

    Je reageert op Wouter van Beerschoten

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Ron Bakker

    Goede verzekering maar helpdesk niet altijd goed op de hoogte voor wat betreft afspraken over collectieve verzekering

    Premie: 8 Service: 7 Zorgkeuze: 10 Vergoedingen: 8

    Je reageert op Ron Bakker

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Edwin Cildavil

    Aevitae is een zeer aangename en prettige zorgverzekeraar. Duidelijke informatie en declareren is erg gemakkelijk. Enige minpuntje is de manier van inloggen op Mijn Aevitae. Meeste zorgverzekeraars werken inmiddels met DigiD, Aevitae nog niet.

    Premie: 7 Service: 6 Zorgkeuze: 7 Vergoedingen: 8

    Je reageert op Edwin Cildavil

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Dennis Gouka

    Afgelopen jaar heb ik kunnen ervaren dat Aevitae een zeer slecht georganiseerd bedrijf is wanneer je buiten de standaard valt. In mijn geval had aevitae een foute beoordeling gemaakt. En op basis hiervan werd mijn zorgverzekering per direkt per mail stopgezet. Pas na 5 maanden en vele mails en telefoontjes verder werd dit hersteld. In die tijd krijg je met allerlei verschillende medewerkers te maken en word je van het kastje naar de muur gestuurd. Van een persoonlijk contact is in dit geval geen enkele sprake. Ook het woord sorry kennen ze niet. Tot op de dag van vandaag heeft het bedrijf het woord sorry niet gebruikt. Fouten worden overal gemaakt maar ik ben echt verbaasd dat een bedrijf in het geval van een klacht zo slecht georganiseerd is. En ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die deze ervaring heb. Kortom; als mijn mening gevraagd wordt naar Aevitae zou ik iedereen adviseren om hier goed over na te denken. Het is niet voor niets dat andere zorgverzekeraars een veel betere beoordeling hebben.

    Premie: 5 Service: 1 Zorgkeuze: 6 Vergoedingen: 6

    Je reageert op Dennis Gouka

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • marionet beverloo

    Perfect

    Premie: 10 Service: 9 Zorgkeuze: 10 Vergoedingen: 9

    Je reageert op marionet beverloo

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Christ Biemans

    Hele goede service! Echt altijd! Ook heel snel en correct met uitbetalen en je wordt altijd heel vriendelijk geholpen aan de telefoon.
    Niets anders dan lof voor Aevitae !

    Premie: 10 Service: 10 Zorgkeuze: 10 Vergoedingen: 9

    Je reageert op Christ Biemans

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Coosje van den Boom

    Een zorgverzekering precies afgestelt op de doelgroep, die denkt aan het moeilijker worden bij oudere mensen.

    Premie: 8 Service: 9 Zorgkeuze: 7 Vergoedingen: 8

    Je reageert op Coosje van den Boom

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • d.a.m de boer-van schijdel

    brief ontvangen op 10-11-2016 met de nodige gegevens om in te loggen, maar het lukt van geen kanten. Slecht systeem!

    Premie: 1 Zorgkeuze: 10 Vergoedingen: 2

    Je reageert op d.a.m de boer-van schijdel

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
    • Gerrit

      Geachte d.a.m de boer-van schijdel.
      Even bellen en ze lossen het voor je op
      Premie een 1
      Zorgkeuze een 10
      Vergoedingen een 2
      Heeft een beter rapport verdiend.

      Je reageert op Gerrit

      Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

      Reageren
  • rinus herrebout

    een goede service en snelle afwikkeling van de declaraties en goede informatie

    Premie: 8 Service: 8 Zorgkeuze: 8 Vergoedingen: 8

    Je reageert op rinus herrebout

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Richard Keus

    Op zich goed alleen ik zou wat ruimere aanvullende pakketten willen hebben en uiteraard snap ik dat hier dan een hogere prijs bij hoort maar geef in ieder geval de keuze.

    Premie: 7 Service: 6 Zorgkeuze: 6 Vergoedingen: 4

    Je reageert op Richard Keus

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • J.burgstede

    Heb tot nu toe geen problemen gehad met voorlichting en behandelingen, dus blijf waar ik ben

    Premie: 5 Service: 8 Zorgkeuze: 7 Vergoedingen: 10

    Je reageert op J.burgstede

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Jos van Stiphout

    Mijn zorgverzekering maakt deel uit van een collectieve verzekering, desalniettemin worden alle acties met snelheid uitgevoerd en worden mij dezelfde extra’s aangeboden, als de andere clienten

    Premie: 7 Service: 10 Zorgkeuze: 8 Vergoedingen: 8

    Je reageert op Jos van Stiphout

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Tom Distel

    Redelijke premie, goede service.

    Premie: 5 Service: 8 Zorgkeuze: 8 Vergoedingen: 8

    Je reageert op Tom Distel

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Smeets wendy

    Voor mij absoluut een heel goede verzekering ,die mij niet in de steek laat.

    Premie: 10 Service: 10 Zorgkeuze: 10 Vergoedingen: 10

    Je reageert op Smeets wendy

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Smeets wendy

    Ik ben verzekerd bij aevitae, en het is voor mij persoonlijk een hele goede verzekering alles wordt vergoed ik heb vrije keuze in arts , ziekenhuis e.a . Als ik mijn verbanden specialist mag geloven kosten de verbanden mijn ziekte verzekering ruim 2000€ per maand want ik ben namelijk in afwachting van een beenamputatie maar door andere medische problemen mag ik momenteel niet geopereerd worden en toch krijg ik geen problemen hierdoor wat ik enorm waardeer. Dus ik zal zeker niet snel veranderen van zorgverzekeraar

    Premie: 10 Service: 10 Zorgkeuze: 10 Vergoedingen: 10

    Je reageert op Smeets wendy

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Bert Wierenga

    Hele goede zorgverzekeraar we kunnen er altijd terecht met vragen die worden ook duidelijk en direct beantwoord en we zitten nooit met hoge kosten achteraf waar we niets van wisten

    Premie: 8 Service: 10 Zorgkeuze: 10 Vergoedingen: 10

    Je reageert op Bert Wierenga

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Rob Hagenaar

    Prima service qua advies. Snelle afhandeling van ingediende declaraties

    Premie: 10 Service: 10 Zorgkeuze: 10 Vergoedingen: 10

    Je reageert op Rob Hagenaar

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Hans Steemers

    Ik ervaar aevitae als een goede zorgverzekeraar voor wat betreft dekking. Wat mij wel soms irriteerd is de bereikbaarheid. van de medewerkers en de afwijzing van declaraties middels een code op de achterzijde van deze afwijzing. Graag zag ik meer en een betere toelichting. Nu moet ik altijd zelf bellen over het hoe en waarom van een afwijzing.

    Premie: 8 Service: 5 Zorgkeuze: 8 Vergoedingen: 8

    Je reageert op Hans Steemers

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Mandy Heijnen

    Snelle service, telefonisch altijd deskundig advies

    Premie: 10 Service: 10 Zorgkeuze: 10 Vergoedingen: 10

    Je reageert op Mandy Heijnen

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Tim Janssen

    Super verzekering, en service

    Premie: 10 Service: 10 Zorgkeuze: 10 Vergoedingen: 10

    Je reageert op Tim Janssen

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Adnan Olmez

    Erg duur. Er kan bijna niets gedeclareerd worden vwb tandarts en orthodontologie. Pure afzetterij. Ik heb 6 jaar in het buitenland gewerkt, en moest alles contant afrekenen, terwijl ik de kosten niet kon declareren: want ik moest naar Nederland terug als ik ziek was, enz.

    Premie: 2 Service: 2 Zorgkeuze: 1 Vergoedingen: 1

    Je reageert op Adnan Olmez

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Richard

    Gaat al jaren goed zonder klachten. Als ik met collega’s een vergelijking maak ben ik telkens weer gerust gesteld. Dus ik hou het hier maar bij en ik hoop zo min mogelijk kosten te hoeven maken, want een goede gezondheid is onbetaalbaar.

    Premie: 7 Service: 7 Zorgkeuze: 7 Vergoedingen: 7

    Je reageert op Richard

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • de haas

    Goed

    Premie: 9 Service: 8 Zorgkeuze: 9 Vergoedingen: 10

    Je reageert op de haas

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Bekende

    Waardeloos! Meer dan tien keer bellen en een klacht is nog steeds niet opgelost!! Als u geïnteresseerd bent in problemen, ellende, hoge kosten en onbegrip zou ik absoluut voor deze verzekering kiezen!!

    Premie: 1 Service: 1 Zorgkeuze: 1 Vergoedingen: 1

    Je reageert op Bekende

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Kilsdonk

    goede zorg verzekering maar daar is de prijs ook naar

    Premie: 6 Service: 6 Zorgkeuze: 7 Vergoedingen: 8

    Je reageert op Kilsdonk

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • L.Joziasse

    Wanneer je in Nederland zorg nodig hebt , geen probleem. O wee als dat het geval in het buitenland is, dan ben je nog niet klaar. Zet je dan maar schrap om te touwtrekken, ze zien kans om een declaratie 6 weken onbeoordeeld te laten, volgens de website max. 10 dagen. Vervolgens beginnen ze overal op te beknibbelen en proberen de zaak te vertragen. Ze willen dan een stempeltje zus, een formuliertje zo. Ik moet toegeven, ze zijn uitermate vindingrijk om de zaak te vertragen. Voor mij het laatste jaar, wegwezen.

    Premie: 5 Service: 1 Zorgkeuze: 5 Vergoedingen: 1

    Je reageert op L.Joziasse

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • van der Kroft

    Blijk al een jaar op een verkeerde polis geboekt te hebben gestaan en daardoor een collectiviteitskorting misgelopen. Fout komt naar boven als er een per ongeluk een onjuist bestand door werkgever wordt aangeleverd bij Aevitae. Hierna in één groot drama van (opnieuw) onjuiste polissen beland. Ondanks diverse telefoongesprekken lukt het niet om een goede polis te krijgen met de juiste aanvullingen. Diverse verrekeningen door “correcties” van verkeerde polissen waardoor er absoluut geen overzicht is van de juistheid. Er zou correctie plaatsvinden naar januari 2015. Bij telefoongesprekken iedere keer de mededeling dat men er nog mee bezig is. Drama loopt nu vanaf oktober 2015.

    Premie: 5 Service: 1 Zorgkeuze: 4 Vergoedingen: 4

    Je reageert op van der Kroft

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
    • van der Kroft

      Opeens een bloemetje van Aevitae aan de deur vandaag , excuses voor ongemak van de laatste maanden. Toch aardig

      Je reageert op van der Kroft

      Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

      Reageren
  • bouwmeister

    betaling voor uitgeven mediceine alleen bij avitae

    Premie: 6 Service: 2 Zorgkeuze: 6 Vergoedingen: 5

    Je reageert op bouwmeister

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • W van Es

    Eerst telefonisch toezeggingen doen en wanneer de rekening komt laten ze je in de kou staan. Je moet een halve jurist zijn om iets vergoed te krijgen. Declaraties moeten allemaal via het SKGZ. Snel naar een ander..

    Premie: 1 Service: 1 Zorgkeuze: 1 Vergoedingen: 1

    Je reageert op W van Es

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • dcp de wild

    Goede verzekering.

    Premie: 8 Service: 10 Zorgkeuze: 10 Vergoedingen: 9

    Je reageert op dcp de wild

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Paul Marsman

    Ik ben op alle facetten tevreden. De keuzevrijheid, afhandeling claims, etc. Telefonisch staan ze me altijd vriendelijk en deskundig te woord. Duurt vaak wel lang om door de wachtrij te komen.

    Premie: 5 Service: 9 Zorgkeuze: 7 Vergoedingen: 5

    Je reageert op Paul Marsman

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • j. de swart

    goede bereikbaarheid,duidelijk advies

    Premie: 7 Service: 9 Zorgkeuze: 8 Vergoedingen: 6

    Je reageert op j. de swart

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Julia Verweij

    Ik heb zeer tevreden over de zorgverzekering. Alleen de communicatie tussen de klant en de verzekeraar kan veel beter. Ik denk zelf door meer persoonlijker contact. Uitgebreider informatie op de website kan ook al helpen

    Premie: 7 Service: 5 Zorgkeuze: 9 Vergoedingen: 8

    Je reageert op Julia Verweij

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • P. van Hout

    Prima verzekering voor redelijke premie

    Premie: 8 Service: 8 Zorgkeuze: 10 Vergoedingen: 8

    Je reageert op P. van Hout

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • wilma van de luytgaarden

    tja aanvullend tand €500 per jaar maar niet op alle kosten. niet echt duidelijk watcwel en niet!

    Premie: 8 Service: 5 Zorgkeuze: 7 Vergoedingen: 1

    Je reageert op wilma van de luytgaarden

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Adrie

    Nog even ter aanvulling. Mijn fysiotherapeut heeft wel een contract met Aevitae, maar op de een of andere manier staat de aanvullende verzekering/behandelingen wel in het computersysteem, maar kan hij de nota’s niet direct doorsturen.
    Ook wordt “Mijn Aevitae” niet goed bijgewerkt.

    Je reageert op Adrie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Adrie

    Vrij duur en tot vervelend toe problemen gehad met de vergoedingen van de fysiotherapie, die wel verzekerd was. Men vertelde me dat “het systeem” de nota’s afwees. Dit is wel een een keer of 5 gebeurd, zowel voor mijn man als voor mezelf.

    Premie: 3 Service: 3 Zorgkeuze: 8 Vergoedingen: 8

    Je reageert op Adrie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Maja van de Peppel

    Top verzekering met name de tandartsverzekering, waar ik helaas te vaak al gebruik van heb moeten maken, altijd correcte informatie. Het enige vind ik dat je een 0900 nr moet bellen ter info. Dat mag wat klantvriendelijker

    Premie: 7 Service: 9 Zorgkeuze: 10 Vergoedingen: 10

    Je reageert op Maja van de Peppel

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • massie

    Waardeloos! Hoge kosten van eigen risico wat ook nog van een jaar ervoor is ! De app en desktop versie is slecht te bereiken. Per email krijg ik ook foutieve informatie

    Premie: 1 Service: 1 Zorgkeuze: 1 Vergoedingen: 1

    Je reageert op massie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • claessens etm

    Klantnr 379368 graag had ik einde van het jaar het contrakt beeindigd omdat ik vanaf jan 2016 naar een andere verzekering ga.groetjes claessens,schoolstraat 76 dilsen belgie

    Je reageert op claessens etm

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • W.SANGERS

    TOT OP HEDEN HEBBEN WIJ GEEN KLAC HTEN, DE INGEDIENDE REKENINGEN WORDEN CORRECT AFGEHANDELD

    Premie: 10 Service: 10 Zorgkeuze: 9

    Je reageert op W.SANGERS

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • P. den Boer

    Premie wel wat hoog maar alles is gedekt.

    Premie: 5 Service: 5 Zorgkeuze: 7 Vergoedingen: 7

    Je reageert op P. den Boer

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • smeets wendy

    ik ben over mijn zorgverzekeraar zeer tevreden daar ik alles netjes vergoed krijg, ik ook de vrije keus blijf behouden in dokters ziekenhuizen enz… En dat wanneer ik telefonisch contact met ze heb het altijd heel vriendelijk te woord word gestaan.

    Premie: 10 Service: 10 Zorgkeuze: 10 Vergoedingen: 9

    Je reageert op smeets wendy

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Ruud Lemmert

    goeie service maar veel te duur.

    Premie: 1 Service: 10 Zorgkeuze: 10 Vergoedingen: 10

    Je reageert op Ruud Lemmert

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Tineke Kalishoek

    In 2014 deze zorgverzekering afgesloten met name om de aanvullende tandartsverzekering van 100% blijkt in 2015 deze te zijn verlaagd naar 75% wat ik niet wist. zit er nu tot aan december aan vast maar ga zeker in december 2015 wisselen. vind dit richting klanten niet netjes.

    Service: 2 Zorgkeuze: 7.5 Vergoedingen: 5.5

    Je reageert op Tineke Kalishoek

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • anneke corsten

    Ik ben niet ontevreden over de zorgverzekeraar op zich, maar wel hoe het gaat met de zorgverzekeringen in nederland in het algemeen.
    Ik betaal me scheel. Ik ben voor 1 augustus al door mijn eigen risico heen.
    Dat is dus 50,00 euro per maand. Daarbij komen nog medicijnen die helemaal niet vergoed worden en die ik wel nodig heb zoals valium, laxeerdragees op natuurlijke basis.
    Wat ik bijzonder vervelend vind is dat de huisarts soms medikatie voorschrijft
    die dan niet helpen. Ik moet die wel betalen maar blijven in de kast liggen terwijl ik vervolgens weer andere medikatie moet proberen die ik ook weer moet betalen.
    Hierbij komt dat ik mijn fysiofitness ivbm arthrose en hernia zelf moet betalen.
    Dat is ruim 30,00 euro per maand. het is mij niet duidelijk wanneer die wel en wanneer niet word vergoed.
    Ivbm nekhernia en ernstige arthrose hebik me goed aanvullend moeten verzekeren. Als ik die op het eind van het jaar niet heb gebruikt krijg ik het niet terug. Gezien mijn snelle afbetaling van het eigen risico zou ik dat wel een optie vinden.
    Van die aanvullende verzekering heb ik wel zolen gekregen ivbm arthrose, hallux en hernia. Echter nu moeten ze weer worden veranderd en dat moet ik dan weer zelf betalen.
    Ruw weg ben ik incluis mijn premie t/m juli 2015 ruim 200 euro per mand kwijt.
    Komen daarbij nog aangepast schoenen, een aangepast hoofdkussen en in de toekomst een elektrische fiets ivbm arthrose waarvoor ik niets krijg vergoed.
    Als dat zo door gaat moet ik wel tot mijn 67ste blijven werken maar dat zal wellicht niet lukken door de hernia en arthrose.
    Ik heb het gevoel met iets onmogelijks bezig te moeten zijn.
    Ik zou het wel prettig vinden als de verzekering daareens over mee zou denken.
    En ja ik krijg zorgtoeslag. Zonder dat zou ik echt niet weten hoe ik het zou moeten doen.
    En dan praat ik niet eens over een bril kopen, extra reiskosten omdat het moeilijk is te voet of per fiets en een ander bed dat er moet komen ivbm hernia.

    Premie: 7 Service: 6 Zorgkeuze: 5.5 Vergoedingen: 5.5

    Je reageert op anneke corsten

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • M.J.C. Moonemans

    Jarenlang als cliënt bij Aevitea. Goede service, uitgebreid pakket en betrouwbaar. On-line handelingen zijn eenvoudig en voor iedereen te behappen. Empathie staat hoog in vaandel

    Je reageert op M.J.C. Moonemans

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • M.J.C. Moonemans

    Jarenlang als client bij Aevitea. Goede service, uitgebreid pakket en betrouwbaar. On-line handelingen zijn eenvoudig en voor iedereen te behappen.

    Premie: 9.5 Service: 10 Zorgkeuze: 9.5 Vergoedingen: 10

    Je reageert op M.J.C. Moonemans

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • de haas

    zeer goede keus
    snel problemen afhandelen

    Premie: 7.5 Service: 10 Zorgkeuze: 10 Vergoedingen: 10

    Je reageert op de haas

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Ans

    Mijn verzekering is prima nooit geen moeilijk heden. Een echte aanrader.

    Premie: 10 Service: 10 Zorgkeuze: 9.5 Vergoedingen: 9.5

    Je reageert op Ans

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Ans

    Mijn verzekering is prima, nooit geen moeilijk heden.een aanrader

    Premie: 9 Service: 8.5 Zorgkeuze: 9 Vergoedingen: 9.5

    Je reageert op Ans

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • D van Offeren

    De premie is redelijk en het pakket is voldoende uit te breiden.Maar de eigen risico is VEELS te HOOG!

    Premie: 5 Service: 4.5 Zorgkeuze: 4.5 Vergoedingen: 5

    Je reageert op D van Offeren

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Mirjam Wierenga

    Het is een hele goede zorgverzekering we hoeven nooit ergens achteraan alles wordt geregeld nou waren we daar ook vip verzekerd door mijn man dus we zijn zeer tevreden over deze zorgverzekeraar

    Premie: 10 Service: 10 Zorgkeuze: 10 Vergoedingen: 10

    Je reageert op Mirjam Wierenga

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • de haas

    Alles wordt direct goed afgehandeld en er wordt nergens problemen om gemaakt als men iets moet regelen
    Dit is voor ons de beste zorgverzekeraar

    Premie: 7.5 Service: 7 Zorgkeuze: 10 Vergoedingen: 10

    Je reageert op de haas

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • flip

    premie is in orde,contact met de klantenservice gaat en de zorgkeuse is als bij alle anderen. Waar het de basisverzekering betreft ontlopen de verzekeringen elkaar niet. Een aan vullende verzekering heb ik niet dus hier kan ik geen mening over geven

    Premie: 7.5 Service: 3.5 Zorgkeuze: 7

    Je reageert op flip

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Conny van Velthoven

    alle verzekeraars zijn alleen maar bezig om zoveel mogelijk winst te maken over de rug van zieke mensen. Mijn zoon is 13 heeft spataders en moet geopereerd worden, maar de verzekering gaat dit NIET vergoeden valt ineens onder cosmetische zorg. Hebben een beroep gedaan op de coulance maar nee hoor ondanks dat hij met 9 jaar hier ook aan is geopereerd en het gaat om een jeugdig persoon en dit niet veel voorkomt werd het weer afgewezen. Geld gaat boven mensen en dit wordt steeds erger.

    Premie: 5 Service: 2 Zorgkeuze: 1.5 Vergoedingen: 4

    Je reageert op Conny van Velthoven

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Ton Remkes

    Service Goed, premie kan wat minder is wel erg hoog

    Premie: 3.5 Service: 7.5 Zorgkeuze: 7 Vergoedingen: 7

    Je reageert op Ton Remkes

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • WJP van der Wouden

    Redelijke verzekering met goede service. Aanvullende pakketten kunnen wel wat uitgebreider zijn. Helaas geen goede verzekering voor brillen.

    Premie: 5.5 Service: 7.5 Zorgkeuze: 7.5 Vergoedingen: 7

    Je reageert op WJP van der Wouden

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Smeets Wendy

    Ben verzekerd bij prima voor elkaar onderdeel van aevitae en heb er geen klagen over alles wordt altijd netjes geregeld en heb in alles de vrije keus. Dus wat meer kan een mens nog meer verlangen.

    Premie: 7.5 Service: 10 Zorgkeuze: 9.5 Vergoedingen: 10

    Je reageert op Smeets Wendy

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Anja van de Ven

    Voor een vriendelijke prijs toch een goede service, snelle vergoeding en duidelijke website waar je precies kunt zien wat de stand van zaken is.

    Premie: 9 Service: 5 Zorgkeuze: 9.5 Vergoedingen: 9

    Je reageert op Anja van de Ven

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • dohmen

    met aevitae op stap, dat is geen grap
    goed verzekerd zijn, is als een goede wijn
    verzorgd zijn voor het leven, zeg het maar even
    dat is de énige leuze , alleen aevitae je keuze

    Premie: 9.5 Service: 9.5 Zorgkeuze: 9.5 Vergoedingen: 9

    Je reageert op dohmen

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • rebecca

    Goede klantenservice. Je kan via een app je declaratie invullen en 9/10 keer staat het terug te storten bedrag binnen 2 dagen op je rekening. Contact met de klantenservice is ook erg goed en het zijn vakbekwame mensen die je te woord staan. De website is duidelijk en op je persoonlijke pagina zie je eigenlijk alles wat je nodig hebt.

    Premie: 9 Service: 10 Zorgkeuze: 10 Vergoedingen: 9

    Je reageert op rebecca

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Paul Goinga

    Snelle service, ongeacht welk medium je gebruikt. Scherpe prijs en altijd op tijd met uitbetalen. Geweldig

    Premie: 10 Service: 7.5 Zorgkeuze: 8 Vergoedingen: 9.5

    Je reageert op Paul Goinga

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Ange

    I am a customer one year and I have used my insurance once for a small accident I had and another time for an extra chiropractic massage I had. I pay for the premium package with all the goodies and coverage. When I claim my money for the massage they said I am not covered, the communication is really bad because I don’t speak Dutch yet.

    Premie: 1.5 Service: 5.5 Zorgkeuze: 5 Vergoedingen: 1

    Je reageert op Ange

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • G. de Vries

    Foute rekeningen en een ontzettende slechte service. Ze weten zélf niet hoe het met sommige vergoedingen werkt, moet ik het hún uitleggen. Ook krijg je een grote mond toe als je ze vriendelijk probeert te vertellen hoe wél zit. Kom hier nooit meer terug.

    Premie: 3.5 Service: 1 Zorgkeuze: 5 Vergoedingen: 3.5

    Je reageert op G. de Vries

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
    • L.Joziasse

      Komt me bekend voor, ze hebben uiterst lange tenen als ze geen gelijk krijgen

      Je reageert op L.Joziasse

      Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

      Reageren
  • PL

    De service aan de telefoon is slecht, er wordt niet doorgevraagd. Tijdig adreswijziging doorgegeven per mail (bevestiging ontvangen), maar één keer doorgeven bleek niet voldoende voor Aevitae. Aan de telefoon geen begrip. Zeer klantonvriendelijk.

    Je reageert op PL

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Ria de Vreeze-Pannekoek

    ik ben zeer ontevreden ik heb nu 3 x doorgegeven dat de gegevens niet kloppen.
    Ik word er niet goed van .
    Ik zal wel weer moeten bellen anders weet ik het ook niet.
    R de vreeze-Pannekoek

    Je reageert op Ria de Vreeze-Pannekoek

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Mol

    Service en klachtbehandeling is erg slecht. Ben al drie maanden met een klacht bezig die inmiddels gegrond is verklaard maar waar ik nog steeds niet alle antwoorden op mijn vragen heb gekregen. De klacht komt elk jaar terug omdat Aevitae de kwestie niet volgens de polis afhandelt. Ik heb inmiddels drie keer dezelfde documenten moeten mailen. Bij telefonisch contact is steeds de klacht niet bekend en moet alles opnieuw worden uitgelegd. Ik heb de moed opgegeven en ben inmiddels overgestapt naar een andere verzekering. Veel frustratie rijker. Bij vergelijking is de premie erg hoog.

    Premie: 1.5 Service: 1 Zorgkeuze: 9 Vergoedingen: 4.5

    Je reageert op Mol

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Alletta

    Jaar bij hen geweest. Op zich prima, maar:
    In 2015 worden -bewezen effectieve- ADHD medicatie niet meer vergoed.
    Allerlei alternatieve geneeswijzen, allemaal NIET bewezen… WEL.
    Dit is te bizar voor woorden.

    Premie: 1.5 Service: 1.5 Zorgkeuze: 1 Vergoedingen: 1

    Je reageert op Alletta

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • zegers

    Prima service en goede behandeling van de rekeningen, als je belt krijg je een vriendelijke medewerker aan de lijn die alles goed uitlegt, tevens is de website makkelijk en goed te besturen.

    Premie: 9.5 Service: 7.5 Zorgkeuze: 5.5 Vergoedingen: 5.5

    Je reageert op zegers

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • n de boer

    ik ben al jarenlang verzekerd via aevitae. Niets mis mee, vergoeden bepaalde medicijnen niet maximaal. Maar dat is bij andere zorgverzekeraars ook zo.
    Veel gaat digitaal, zoals declaraties.

    Premie: 2 Service: 5.5 Zorgkeuze: 6 Vergoedingen: 6

    Je reageert op n de boer

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Edwin Janse

    Heerlijk een verzekering zonder gezeur!

    Premie: 7.5 Service: 9.5 Zorgkeuze: 10 Vergoedingen: 10

    Je reageert op Edwin Janse

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Nidia

    Ik ben zeer tevreden over mijn zorgverzekeraar. Heb nooit problemen met declaraties. Klantenservice is altijd vriendelijk en duidelijk. De kosten per maand zijn niet sky high. Ben ook niet van plan om naar een andere zorgverzekeraar over te stappen.

    Premie: 9.5 Service: 7 Zorgkeuze: 9.5 Vergoedingen: 7.5

    Je reageert op Nidia

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • c.cinjee

    de premie is natuurlijk te hoog, maar goed in vergelijking met andere zorgverzekeraars.
    de service is prima en het declareren gaat gemakkelijk via de site.
    dus voor mij geen reden om volgend jaar over te stappen.

    Premie: 7.5 Service: 9.5 Zorgkeuze: 9.5 Vergoedingen: 10

    Je reageert op c.cinjee

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Ronald Jaegers

    Een goede service, uitgebreide aanvullende verzekering. Je wordt goed geholpen aan de telefoon met je vragen. De ingediende declaraties worden goed nakegeken en op tijd uitbetaald. Oftewel een top verzekering.

    Premie: 8 Service: 9 Zorgkeuze: 8 Vergoedingen: 9

    Je reageert op Ronald Jaegers

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • J. Buijsen

    Niet alle correspondentie verloop digitaal. Je hebt de keuze: of digitaal of per post.

    Je reageert op J. Buijsen

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Gerold Clyde Bhagwandin

    Goede service , Klantvriendelijk en snelle uitbetaling declaraties

    Premie: 3.5 Service: 5.5 Zorgkeuze: 4 Vergoedingen: 4.5

    Je reageert op Gerold Clyde Bhagwandin

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • A. Meijs

    Goede, correcte afhandeling van declaraties!

    Premie: 6 Service: 7 Zorgkeuze: 7 Vergoedingen: 7.5

    Je reageert op A. Meijs

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Kelly Mulder

    Ik heb gelukkig de mazzel dat ik mijn zorgverzekering niet erg vaak nodig heb. Echter als ik kijk naar welke dingen allemaal vergoed worden mocht ik het nodig hebben voel ik me veilig omdat ik niet veel risico loop veel te moeten betalen. Ook kan ik informatie makkelijk vinden en is de maatschappij goed bereikbaar. De premie is gemiddeld en betaalbaar, zelfs voor een arme student als ik.

    Premie: 7.5 Service: 7.5 Zorgkeuze: 7 Vergoedingen: 7.5

    Je reageert op Kelly Mulder

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • Jawad

    Al 2 jaar verzekerd bij promovendum.

    Zeer tevreden, heb een behandeling ondergaan in het buitenland. Geld stond al 5 dagen na declaratie op mijn rekening.

    Ik heb een aanvullend studentpakket, opzich een goed pakket. Ik mis alleen een uitgebreide dekking voor de tandarts. Er zit 350 EUR in het pakket maar ik had graag een keuze gehad om dat te verhogen.

    Hetgeen waar ik het meest tevreden over ben is de vergoeding voor het aanschaffen van een bril. Had niet verwacht dat er een überhaupt een vergoeding was maar heb toch meer dan 200 euro gekregen van de verzekering

    Premie: 10 Service: 7 Zorgkeuze: 9 Vergoedingen: 6

    Je reageert op Jawad

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren
  • M.A Rorijs

    Altijd vriendelijke mensen aan de telefoon en ze zijn snel van terugbetalen.
    Wij zitten al jaren bij deze verzekering en nooit problemen gehad.
    al met al goeie service

    Premie: 7.5 Service: 9 Zorgkeuze: 7.5 Vergoedingen: 8.5

    Je reageert op M.A Rorijs

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    Reageren

Besparen op je zorgverzekering?

Gaat je zorgpremie ook omhoog?
Bespaar toch tot € 300,- in 2017!

Best Beoordeeld