Direct naar

Over Menzis

Menzis is na Achmea, VGZ en CZ de grootste zorgverzekeraar van Nederland. Bij Menzis kun je de basisverzekering heel eenvoudig aanvullen met polissen die zijn samengesteld voor jouw leeftijdscategorie. Zo kun je kiezen voor een jongerenverzekering en uit één van de vier samengestelde aanvullende pakketten waarin bijvoorbeeld geneesmiddelen in het buitenland, brillen en contactlenzen, ooglaserbehandelingen en alternatieve behandelwijzen worden vergoed.

Door de collectieve zorgverzekering van Menzis kun je via bepaalde werkgevers en ledenorganisaties korting krijgen op je premie. Net als bij andere zorgverzekeraar zijn kinderen tot 18 jaar altijd gratis meeverzekerd, ook voor de aanvullende verzekering.

Zorgpremie

Jaar Restitutie Natura Natura (select) Combinatie
2024€ 161,75€ 146,75€ 140,25-
2023€ 152,75€ 141,25€ 134,50-
2022€ 143,75€ 133,25€ 119,00-
2021€ 140,00€ 130,00€ 117,00-
2020€ 133,00€ 123,00€ 111,00-
2019€ 125,00€ 122,00€ 109,00-
2018€ 122,00€ 119,00€ 103,00-
2017€ 122,00€ 119,00€ 103,00-
2016€ 109,75€ 107,00€ 90,75-
2015€ 108,25€ 104,25€ 90,75-
2014€ 99,50€ 95,50€ 86,50-
2013€ 110,50€ 106,00€ 97,25-
2012€ 111,00€ 106,50€ --
2011€ 108,75€ 104,75€ --

Wat vind je van Menzis?

Klik op de sterren

Premie
Service
Zorgkeuze
Aanvullend


1.974 reviews over Menzis

  • BBert

    Het is een duidelijke transparante verzekering, en één die mee denkt.
    Zo kan je het eigen risico over 12 mnd verdelen, en kan je gebruik maken van de samen gezond app, daarin krijg je aanwijzingen voor een gezond leven.
    De geboden zorg is eveneens prima geregeld, ook voor de brillen.
    En de vergoedingen zijn overzichtelijk geregeld ook m.b.t. chronisch zieken.
    Kortom wij zijn zeer tevreden over de Menzis.

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • HHand

    Een aantal jaren klant geweest. Letterlijk alles moet je controleren. Er gaan zo veel zaken fout dat er een systeem achter lijkt te zitten. Toppunt van slechte klantvriendelijkheid.

    Premie
    4

    Zorgkeuze
    4

    Service
    2
    Dekking
    4
    • MMenzis

      @Hand
      Goedemorgen, zoals ik lees ben je op dit moment niet meer verzekerd bij Menzis? Ik schrik van je opmerking over onze klantvriendelijkheid. Dat is juist niet de bedoeling. Ik bied excuus aan voor deze ervaring. Je mag altijd contact met ons opnemen zodat wij er nog een keer opnieuw naar kijken. Ik kan nu niet achterhalen wat er mis gegaan is, in jouw situatie. Ook dit weekend zijn wij bereikbaar via chat of telefoon.
      Vriendelijke groet, Belinda – Menzis.

  • TTilly

    Met vragen kan ik makkelijk bellen en wordt ik goed te woord gestaan

    Premie
    6

    Zorgkeuze
    8

    Service
    4
    Dekking
    8
  • BBrinkhuis

    Premie vind je altijd te hoog, omdat je dat maandelijks moet betalen, net als gas,water,huur,hypotheek,e.d., echter vind het heel fijn dat ik bij menzis de eigen bijdrage voor 2 personen maandelijks kan betalen, daar in een keer zou dat in die maand problemen kunnen geven. Wij wonen in de buurt van het ziekenhuis, en daar wij er de laatste tijd veel moeten zijn, vinden wij het heel fijn, dat dit allemaal daar kan worden geregeld. Wij zijn al jaren geleden aanvullend verzekerd en dat geeft ons een prettig gevoel nu wij er wel aanspraak op moeten maken i.v.m. leeftijd. Hebben nooit problemen met menzis gehad, alles is altijd prima geregeld, en nu na 50 jaar zullen wij zeker niet overstappen naar een ander.

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • CCornelia den Breejen

    Als je ze nodig heb zijn er

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    9

    Service
    10
  • GGerard van der Poel

    Menzis heeft een app ontwikkeld. Met deze app is het eenvoudig om declaraties in te zenden, stand eigen risico en je wordt goed geïnformeerd over de dekking. Klantenservice goed bereikbaar.

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    8

    Service
    10
  • HHarH

    Ik vind menzis een fijne zorgverzekeraar. Alle ziekenhuizen zijn aangesloten en ze staan je altijd bij als je ergens hulp voor nodig hebt

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
  • MM.a.Fecunda

    Prima,geen problemen,goede
    Ervaring geen klachten.

    Premie
    6

    Zorgkeuze
    6

    Service
    8
  • PPatrick

    Ik mankeer niet zo heel veel dus ik declareer ook niet zoveel. Maar waar ik voor naar de dokter of ziekenhuis voor ga wordt netjes vergoed. Dus kan niet anders zeggen dat ik tevreden ben over mijn verzekeraar. Aan één kant zou je kunnen zeggen neem allemaal Menzis maar elk mens heeft zijn of haar eigen kwalen dus is het kiezen van een verzekering iets persoonlijk. Ik ben tevreden dus ik blijf bij Menzis en zie het komende jaar 2023 met vertrouwen tegemoet.

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    8

    Service
    8
  • JJ ter Haar

    Is al zolang ik verzekerd ben voor ziektekosten samen mijn maatschappij tot volledige tevredenheid nog geen problemen gehad

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    8

    Service
    8
  • Wwill Rondhuis

    Alhoewel de premie behoorlijk aan de hoge kant is, is de service, de dekking en de klantvriendelijkheid van de helpdesk TOP! De pakketten zijn soms wat rommelig in uitleg, maar als je er even goed voor gaat zitten wijst het zichzelf allemaal redelijk goed uit, en is er voor iedereen een goed en aan je eigen persoonlijke wensen pakket samen te stellen!

    Premie
    6

    Zorgkeuze
    8

    Service
    8
  • Bben

    tot nu toe geen klachten over wat dan ook

    Premie
    5

    Zorgkeuze
    6

    Service
    7
  • Rr briene

    De ervaring is goed alleen te duur

    Premie
    1

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    • MMenzis

      @r briene
      Goed om te lezen dat de ervaring goed is! Dat houden we graag zo. Je mag altijd via chat of telefoon contact met ons opnemen. Wij kijken graag mee naar je polis. Maak je al gebruik van een collectief bijvoorbeeld? Of ben je te hoog verzekerd? Dat zijn factoren die van invloed zijn op de premie. Binnen nu en 1 week zijn de nieuwe vergoedingen en premies voor 2023 bekend. Neem dan gerust contact op voor hulp en advies. Hartelijke groet, Belinda – Menzis.

  • DD Koers

    is redelijk goed

    Premie
    6

    Zorgkeuze
    8

    Service
    8
    • MMenzis

      @D Koers
      Goedemiddag, redelijk goed vraagt om verbetering toch? Je mag altijd contact met ons opnemen zodat wij kunnen meedenken. Hartelijke groet, Belinda – Menzis.

  • JJeroen

    Ik had een geschil met het ziekenhuis. Ik vindt nog steeds dat het ziekenhuis onterecht een rekening heeft ingediend bij de zorgverzekeraar. Maar ze doen niks voor je ja geld innen. Ze houden elkaars hand boven het hoofd. Maar goed ik zal braaf betalen aan deze oplichters.

    Premie
    1

    Zorgkeuze
    1

    Service
    1
    Dekking
    1
    • MMenzis

      @Jeroen
      Wat vervelend dat je een geschil had met het ziekenhuis. Het kan een keer gebeuren dat er onterecht kosten bij ons worden gedeclareerd. Je mag dan altijd contact opnemen met onze klantenservice en dan zoeken we dit voor je uit. Ik nodig je uit om op onze site te kijken hoe een nota van het ziekenhuis werkt. Hartelijke groet, Carisia – Menzis

  • GGonnie

    Na tientallen jaren gezond te zijn geweest is mijn moeder helaas geconstateerd met de ziekte ALS. Vervolgens heeft ze haar spaargeld gebruikt om medische kosten tijdelijk te vergoeden er vanuit gaande dat ze dit middels haar verzekering weer kan krijgen.

    Belangrijk om te weten bij Menzis:
    Er wordt uitsluitend gecommuniceerd door de door hun ontwikkelde app. Waarbij een declaratie goedkeuring/afkeuringsproces gemiddeld 1,5 week duurt. Daarnaast wordt er 0,0 meegedacht qua ziektebeeld van de patiënt en zal diegene wie de communicatie met Menzis moet doen (in dit geval zoon) van het kastje naar de muur worden gestuurd.

    Een mooi voorbeeld is het onderstaande hoe een declaratie proces van een genoodzaakte taxi i.v.m. een rolstoel vergaat:

    Indien dit je eerste declaratie is dien je een app te downloaden (dit is voor jongeren geen probleem, echter kan dit voor de relatief oudere mensen al een probleem zijn i.v.m. inlog gegegevens digid.

    Uiteindelijk na het installeren declareer je de kosten middels copy van de factuur. Deze wordt vervolgens afgewezen omdat je geen machtiging van de arts hebt toegestuurd. Deze conditie staat nergens in app/globaal op de website beschreven behalve in de kleine lettertjes van de polis. Daarnaast wordt deze afkeuring ook niet via de app gecommuniceerd, hier staat alleen afgekeurd. Vervolgens door te bellen met Menzis kom je erachter dat je een machtiging nodig hebt (2 weken zijn gepasseerd).

    Nadat je de machtiging hebt gerealiseerd dien je opnieuw de declaratie om vervolgens na twee weken er weer achter komt dat deze afgekeurd is. En nee, je raadt het al dit wordt niet via de app gecommuniceerd, hiervoor moet je zelf met Menzis bellen. Vervolgens krijg je te horen dat het rolstoelnummer niet beken is en dat deze doorgegeven moet worden (is het zo moeilijk om deze condities kenbaar te maken online/voor de contactpersoon die mij vertelde dat een machtiging van de arts nodig was om dit ook aan te geven?).

    Hoe is het afgelopen? Tot slot, het rolstoelnummer doorgegeven aan Menzis om wederom 2 weken later te zien dat de declaratie is afgekeurd. Dit keer staat er onbekende zorgverlener. Na wederom te hebben gebeld is de conclusie het volgende, het totaal bedrag bedraagt (660 euro):

    1. Voor noodzakelijke taxi ritten staat er een persoonlijke bijdrage van 100 euro vast (raar, want je hebt een eigen risico). Deze wordt van de 660 euro afgetrokken;
    2. Je eigen risico moet je eerst verbruiken (logisch, maar waarom dan nog een persoonlijke bijdrage?). Eigen risico betreft 350 euro;
    3. Taxibedrijven die niet geregistreerd staan bij Menzis wordt een max van 0.85 per km. uitbetaald. (Ook dit staat natuurlijk weer duidelijk vermeld op de website, dus niet)
    4. Tot slot, vraag ik aan de medewerker waarom de over +/- 150 euro dan nog niet is uitgekeerd. Om vervolgens het volgende antwoord te krijgen: Deze inhoud mogen we niet verstrekken want u ben niet gemachtigd voor uw moeder. Kortom, vertellen wat jij fout doet (in hun ogen)/wat jij aan moet leveren (in de hoop dat je het op geeft) dat kunnen ze wel. Op het moment dat je dat allemaal hebt gedaan komen ze met een andere smoes.

    Dit is 1 voorbeeld over hoe Menzis te werk gaat. Ik kan zo nog een 4/5tal voorbeelden meer op noemen. Waarbij de ziekte van patiënt totaal geen zaak is voor Menzis, maar waar maar een ding voorop staat. Dat is zo weinig mogelijk uitkeren door zoveel mogelijk excuses/mazen uit de wet te gebruiken.

    Het laatste wat ik wil is dat Menzis nu op dit bericht gaat reageren met een verzoek tot contact, want ik weet wel na 4/5 keer contact met jullie te hebben gehad dat je een machtigingsformulier moet invullen. Als je dan vervolgens tegen jullie zegt dat je moeder niet in staat is om te praten/te schrijven krijg je het vriendelijke verzoek om het dan maar bij de rechter wettelijk vast te leggen dat jij gemachtigd bent. Kortom, weer zo’n heerlijk met ziekte meedenken voorbeeld.

    Ben blij dat ik persoonlijk niet bij Menzis zit en raad het dan ook iedereen die ik ken af.

    Premie
    1

    Zorgkeuze
    1

    Service
    1
    Dekking
    1
    • MMenzis

      @Gonnie Een heftige situatie. Er is ondertussen contact geweest met de familie.
      Met vriendelijke groet, Brigit – Menzis

  • FF van toor

    Ben al jaren bij Menzis, 1 jaar eruit geweest omdat ik dacht beter af te zijn maar nee, ben weer terug. Geweldig hoor.

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
  • MMenzis

    @Erzsebet bartucz wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze dekking. De vergoeding in de Basisverzekering wordt door de overheid bepaalt en is bij elke zorgverzekeraar gelijk. Dat geldt ook voor fysiotherapie in de Basisverzekering. Wij kennen aanvullende verzekeringen met dekking voor fysiotherapie.
    Stoppen met roken zit als vergoeding in de Basisverzekering. Voor meer informatie of vragen mag je altijd met ons contact opnemen. Met vriendelijke groet, Brigit – Menzis

  • EErzsebet bartucz

    De slechte zorgverzekering zit er niks in moet je als nog voor alles betalen , geen fysio terwijl andere zorgaanbieders wel hebben 1 dag hulp voor stoppen met roken .

    Premie
    2

    Zorgkeuze
    2

    Service
    2
    Dekking
    2
    • MMenzis

      @Erzsebet bartucz, niks is wel erg weinig. Gelukkig is dit ook niet het geval. Voor het stoppen met roken vergoeden we bijvoorbeeld 1 traject per jaar, niet 1 dag. Wil je kijken of je een uitgebreidere verzekering nodig hebt dit jaar? Neem dan contact met ons op. Je kunt je verzekering voor dit jaar nog tot en met 31 januari 2022 aanpassen. Hartelijke groet, Tessa – Menzis

  • HHakan

    Wat een onzin verzekeringen. We worden gewoon genaaid. Niet verzekeren is veel beter. Ik zou dan eigenlijk willen dat iedereen NIET verzekerd. Is veel goedkoper. En moet je iets ondergaan, ga naar Zuid Europese landen. Zorg is daar veel en veel goedkoper.

    Premie
    1

    Zorgkeuze
    1

    Service
    1
    Dekking
    1
    • MMenzis

      @Hakan Jammer dat je er zo over denkt. In Nederland hebben we een sociaal stelsel waarbij we allemaal meebetalen voor de zorg. Gelukkig krijg je hiervoor ook veel terug mocht je een keer iets hebben. Als je een dure operatie zelf moet betalen omdat je niet verzekerd bent word je daar denk ik ook niet heel blij van. Met vriendelijke groet, Nadja – Menzis

  • Jjudith

    ondanks dat ik niet ga overstappen ivm beugel van de jongste, ga ik zodra het kan wel overstappen naar menzis. Goede pakketten en heel duidelijke uitleg en ze denken echt mee

    Service
    10
  • LLindsay

    Helaas komt er voor mij 8 jaar een einde bij menzis, altijd zeer tevreden geweest maar nu de fysiotherapie naar beneden gaat besloten over te stappen. Voor hetzelfde bedrag krijg ik bij een ander 4 behandelingen meer en 250 euro tandartskosten meer vergoed.

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    6
  • HH Braaksma Drop

    Een goede ervaring. Voor 2022 is het heel jammer dat de fysiotherapeut maar zo weinig is, zeker als je daardoor kan blijven lopen.

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
    • MMenzis

      @H Braaksma Drop, hartelijk bedankt bedankt voor de mooie cijfers. Ondanks dat we de vergoeding voor fysiotherapie moesten verlagen om de premie betaalbaar te houden. Fijn dat u dit hier deelt. Hartelijke groet,
      Tessa van Menzis

  • FF. De vink

    Wisselend. Na een ongeval met een heupfactuur wijgerde Menzis de rolstoel taxi vergoeding van het ziekenhuis en naar het verzorgingshuis te vergoeden. Pas na heel lang en wijzend op de bassisverzekering voorwaarden gingen ze overstag. Minpunten dus. Daarna geen problemen meer gehad .

    • MMenzis

      @F. De vink Bedankt voor het delen van uw ervaring. Vervelend om te lezen dat het traject met betrekking tot het vervoer moeizaam is verlopen. Is het herstel goed gegaan? Mocht u nog vragen hebben of we u ergens mee kunnen helpen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

  • PPeggy

    Prima zorgverzekering. Alles online en prima hulp/antwoorden en oplossingen bij vragen. Ook bij extremen was niets geen probleem

    Premie
    9

    Zorgkeuze
    9

    Service
    9
    Dekking
    9
    • MMenzis

      @Peggy, bedankt voor je mooie cijfers. Daar zijn we blij mee. Fijn dat je dit hier met ons deelt. Hartelijke groet, Tessa – Menzis

  • GGeert J.

    Sinds jaren tevreden. Helaas komend jaar 2022 stIjgt mijn maandpremie met ruim 10 €, aanvullend 2 is het aantal vergoedingen fysio gezakt van 18 naar 12, is de vergoeding alternatief gezakt met 100€, en helaas is ook korting voor verhoging eigen risico met maandelijks 5€ Verlaagd.
    Fysio 6x 35 ….. 210,- minder
    Alternatieve zorg 100,- minder
    Vergoeding hoger ER. 60,- minder
    Premie stijging. 130,-

    Helaas toch wel enorme verandering tov 2021

    Premie
    7

    Zorgkeuze
    8

    Service
    8
    Dekking
    8
    • MMenzis

      @Geert J. Hallo Geert, we hebben inderdaad een aantal vergoedingen verlaagd voor komend jaar. Naast de verlaging van het aantal behandelingen fysiotherapie zijn daar ook weer nieuwe dingen zijn bijgekomen zoals de FysioZelfcheck app, vergoeding van 16 behandelingen fysiotherapie na een ongeval en 20 behandelingen fysiotherapie bij specifieke aandoeningen en klachten. Wil je dat we met je meekijken of het slim is nog iets te veranderen neem dan gerust contact met ons op. Hartelijke groet, Tessa – Menzis

  • KKoopman

    We zijn nog nooit gewisseld van zorgverzekering maar nu ze de fysio bijna gehalveerd hebben haken wij af en gaan naar een andere zorgverzekering. Mijn man heeft elke week fysio nodig met 20 keer lukt die niet meer terwijl de premie hetzelfde blijft zo wordt het wel een uitgeklede aanvullende verzekering

    Premie
    2

    Zorgkeuze
    2

    Service
    2
    Dekking
    2
    • MMenzis

      @Koopman Wat jammer dat jullie overstappen. Het klopt dat wij de vergoeding van fysiotherapie hebben verminderd. Dit om de aanvullende verzekering voor al onze verzekerden betaalbaar te houden. Ik lees dat je man regelmatig fysiotherapie nodig heeft. Is het misschien een idee dat jullie contact met ons opnemen? Wij kijken graag samen met je man naar de mogelijkheden.
      Met vriendelijke groet, Brigit – Menzis

  • CCornelis

    staan altijd klaar om je te helpen

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    9

    Service
    9
    Dekking
    10
  • BBert Dekker

    Menzis heeft voor de top-aanvulling het aantal behandelingen fysiotherapie voor 2022 zonder eerdere aankondiging verminderd van 32 naar 20 tegen dezelfde premie!

    Premie
    1

    Zorgkeuze
    10

    Service
    8
    Dekking
    6
    • MMenzis

      @Bert Dekker Wij hebben inderdaad de vergoeding van fysiotherapie verlaagd voor komend jaar. In de nieuwe voorwaarden/polis die wij in november hebben gestuurd staat deze informatie. Daar staat tegenover dat er ook weer nieuwe dingen zijn bijgekomen zoals de FysioZelfcheck app, vergoeding van 16 behandelingen fysiotherapie na een ongeval en 20 behandelingen fysiotherapie bij specifieke aandoeningen en klachten.
      Met vriendelijke groet, Brigit – Menzis

  • Wwillem

    behoorlijk dure verzekering als je kijkt wat er maar in je pakket zit of wat er eventueel aan vergoedingen word gegeven. Het valt mij vies tegen om hier verzekerd te zijn.

    Premie
    2

    Zorgkeuze
    5

    Service
    5
    Dekking
    4
    • MMenzis

      @willem jammer dat je dit zo ervaart. Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice? We kijken graag naar je pakket en of er een beter passend en voordeliger pakket voor je is. Met vriendelijke groet, Nadja – Menzis

  • CCarmen

    Ik heb goede ervaringen met Menzis. Niet de goedkoopste aanbieder in de markt, maar ze zijn wel betrouwbaar. Ik heb een moeilijke periode gehad en financieel liep het ook niet top, waardoor ik niet altijd mijn premie kon betalen. Menzis biedt een luisterend oor en draagt oplossingen aan. Er wordt met de klant meegedacht. De klantenservice is echt top. Ze doen wat ze beloven. In mijn optiek is Menzis een aanrader.

    Premie
    7

    Zorgkeuze
    9

    Service
    10
    Dekking
    8
  • Aastrid jansen

    uitstekend .goede prijs en heel transparant .hulp bij vragen. vriendelijke mensen aan de telefoon .geven je ook goed advies. wat je moet doen. ben nu 4 jaar bij menzis en heeeel tevreden .zou het iedereen aanraden om ook die keuze te maken.

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • OOzgur

    Zeer goede zorgverzekering voor weinig geld .Voor de aanvullende verzekeringen die ik nodig heb is deze niet duur

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    9

    Service
    10
    Dekking
    9
  • AAnna

    Top, goede hulp als het nodig is, verder uitgebreide hulpservice die goed werkt. Ook is de website zeer overzichtelijk. Zeer tevreden

  • Dderksyl

    Lekkere lage premie. Makkelijk declareren met DigID. Al met al een zorgeloze zorgeverzekering.

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • MMiranda

    Ik heb weinig of geen ervaring, ik weet alleen dat ze redelijk snel zijn met de declaraties

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • Ssarah

    Een goede zorgverzekering, waar je je eigen risico gespreid kunt betalen, en eventuele declaraties makkelijk ingediend kunnen worden. Niet onbelangrijk deze worden supersnel terugbetaald.

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    9
    Dekking
    10
  • NNatasja

    Ik heb helaas een uitgebredei ervaring met mijn zorgverzekeraar gehad het laatste jaar. Zonder enig gezeur of heen en weer geneuzel zijn alle kosten voor mijn opname en operatie geregeld, dus ik ben super tevreden en zeer gelukkig met de service van menzis. Ik ga nooit meer weg bij deze verzekeraar

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • Yyildirim

    Het is een zorgeloze zorgverzekeraar, een hele heldere en duidelijke uitleg van alles wat wel en niet in het pakket zit. Snelle afhandeling van ingediende declaraties. Kortom ik ben zeer tevreden

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • Kkerstin

    Goeie service, goeie dekking, eigen ziekenhuis kiezen en snelle afhandeling

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • Kkim

    Wij zijn heel tevreden over onze zorgverzekeraar. Echter hebben wij (gelukkig) weinig tot niets nodig van onze zorgverzekeraar omdat wij beide in zeer goede gezond zijn en nergens aanspraak op hoeven te maken. Wat mij betreft graag zo mag blijven in de toekomst.

    Premie
    9

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    9
  • Sseda

    Alles is duidelijk. Online kun je informatie opvragen en uiteraard ook telefonisch. Na kantoortijden kun je ook bellen. Duidelijk overzicht wat wel en wat niet wordt vergoed. Ook de mogelijkheid voor een aanvullende tandartsverzekering is prettig.

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • --Ans Debast

    ik heb alleen maar positieve berichten over hun

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    8

    Service
    8
    Dekking
    8
  • Mmaud

    Alles is duidelijk. Online kun je informatie opvragen en uiteraard ook telefonisch. Na kantoortijden kun je ook bellen. Duidelijk overzicht wat wel en wat niet wordt vergoed. Ook de mogelijkheid voor een aanvullende tandartsverzekering is prettig.

    Premie
    9

    Zorgkeuze
    9

    Service
    9
    Dekking
    9
    • MMenzis

      @maud, hartelijk bedankt voor je positieve reactie. Daar zijn we blij mee! Vriendelijke groet, Tessa van Menzis

  • BBe van kammen

    Het is niet altijd rozengeur en maneschijn ,soms sta je met je rug tegen de muur en soms wordt alles goed geregeld

    Premie
    6

    Zorgkeuze
    4

    Service
    6
    Dekking
    6
    • MMenzis

      @Be van kammen, je ervaring met ons is wisselend zie ik. Kun je een toelichting geven op wat beter kan? Je mag hiervoor ook altijd contact met ons opnemen. Dan kijken we samen naar een oplossing. Hartelijke groet, Tessa van Menzis

  • JJan Do

    Erg hoge premie, lang wachten op uitbetaling van declaraties.

    Premie
    2

    Zorgkeuze
    4

    Service
    2
    Dekking
    4
    • MMenzis

      @Jan Do Een zorgverzekering kent geen lage premie helaas. Wel zijn er verschillende manieren om korting op je premie te krijgen. Bijvoorbeeld door te kiezen voor een collectieve zorgverzekering of een vrijwillig hoger eigen risico. Heb je hier interesse in? Neem dan eens contact op met onze Klantenservice, zij kijken graag voor jou na wat jouw mogelijkheden zijn. Vriendelijke groet, Marcelle van Menzis

  • JJ ter Haar

    wij hebben met menzis alleen maar goede ervaringen

    Premie
    9

    Zorgkeuze
    9

    Service
    9
    Dekking
    9
  • GGerhard

    Hele goede ervaringen mee, zowel telefonisch als in de chat. Verder is de dekking voor mij toereikend qua medicijnen en ziekenhuis opname, ik ben er tevreden over

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • MMjRamaker

    Menzis is een goede verzekeringsmaatschappij die mensen mensen laat zijn en niet als een nummer beschouwd

    Premie
    6

    Zorgkeuze
    6

    Service
    6
    Dekking
    6
  • AA Hendriks-Vermeijs

    Prima verzekeraar, gewone premie, aanvullende verzekeringen zijn ook goed. Echt goedkoop is niets meer tegenwoordig dus vandaar dat we hier maar bij blijven. Bij het narekenen kom je toch ongeveer gelijk uit. Wel via een collectief verzekeren!

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10

Kan het goedkoper?