Direct naar

Kenmerken

  • Een zorgverzekering van Menzis
  • Module met 4 premium gezondheidapps
  • Bellen is niet mogelijk, chatten wel

Over Vink Vink Menzis

Vink Vink is onderdeel van Menzis. Het label richt zich op verzekerden die hun zorgverzekering goed, maar snel geregeld willen hebben, zonder al te veel gedoe. Oftewel: eenvoudig afsluiten en overstappen, zodat je snel weer door kunt.

VinkVink heeft drie aanvullende verzekeringen. De eerste heeft een dekking voor buitenlandzorg en tandongevallen. De tweede, genaamd ‘bundel’ heeft een ongevallenverzekering voor fysiotherapie, mondzorg en het buitenland. Daarnaast krijg je met ‘bundel’ toegang tot de premium gezondheidsapps: Sworkit, Fabulous, Headspace en de FysioZelfCheck.

De laatste aanvullende verzekering biedt een dekking voor tandheelkundige zorg.

Zorgpremie

Jaar Restitutie Natura Natura (select) Combinatie
2024---€ 132,90
2023---€ 125,00
2022---€ 111,00

Wat vind je van Vink Vink Menzis?

Klik op de sterren

Premie
Service
Zorgkeuze
Aanvullend


182 reviews over Vink Vink Menzis

  • Vvan ginkel

    prima prijs voor basisverzekering. We hadden geen aanvullende verzekering

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    9

    Service
    9
  • MMaria acu

    Ik ben tevreden met mijn verzekering ik heb nooit problemen gehad

    Premie
    4

    Zorgkeuze
    10

    Service
    8
    Dekking
    10
  • Jjaap

    gewoon dikke prima no nonsens verzekering

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    9
    Dekking
    10
  • TTom

    ieder jaar vergelijk ik zorgverzekeringen en kies altijd de bovenste zonder aanvullende dingen. dit jaar is het vinkvink vorig jaar ziezo, maar die zie ik nergens meer terug. zo hou ik het simpel, al veel mee bespaard

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    8
  • Ddirk

    Goedkope zorgverzekering, jammer dat er betaald moet worden voor de extra apps, want had ze graag bij de zorgverzekering gehad. Voor de rest tevreden en geeft vertrouwen want is van menzis

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    8
  • EEmma

    Snap de negatieve reviews hier niet. Ben zelf zeer tevreden met vinkvink. Heb dan ook nog zelf niets hoeven declareren of contact te zoeken oid. heb alleen de basisverzekering en zie dat ze voor 2023 de goedkoopste zijn. ik stap dan ook niet over naar een andere

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • Ggerry hendriks

    goedkope verzekering maar nota’s erg hoog iov Ditzo. Ik stap dan ook weer over naar Ditzo

    Premie
    2

    Zorgkeuze
    1

    Service
    1
    Dekking
    1
    • VVinkVink

      @gerry hendriks Wat jammer dat je overstapt. Ik begrijp alleen niet goed, wat je bedoelt met hoge nota’s. Uiteraard mag je hierover altijd contact met ons opnemen via de chat. Met vriendelijke groet, Brigit – VinkVink

  • EEd

    Een volledige basisverzekering met vrije keuze tegen een redelijke prijs

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • RRichard Verhoog

    Medicijnen die bij vgz wel vergoed werden hier niet hormonen spuit tegen kanker wordt niet vergoed

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    6

    Service
    4
    Dekking
    6
    • VVinkVink

      @Richard Verhoog

      Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent over onze service wat betreft de medicatie. Mijn excuses voor het ongemak. Om dit verder voor je uit te zoeken, raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via de chat op onze website.
      Met vriendelijke groet, Lizet – VinkVink

    • VVinkVink

      @Richard Verhoog Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent over onze service in verband met de vergoeding voor je medicatie. Mijn excuses voor het ongemak. Om dit verder voor je uit te zoeken, raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan via de chat.
      Met vriendelijke groet, Lizet – VinkVink

  • WWilly De Jager

    Goedenavond, hierbij wil ik mededelen dat ik af zie van mijn aanvraag om over te stappen naar vink vink.met vriendelijke groet willy De Jager.

    • VVinkVink

      @Willy De Jager Wat jammer dat je afziet van een zorgverzekering bij ons Willy. Het is niet mogelijk om hier je aanmelding te annuleren. Je kunt via de chat contact met ons opnemen en het daar doorgeven. Met vriendelijke groet, Brigit – VinkVink

  • RRoos

    Een belachelijke verhoging van de basisverzekering 13%.

    Premie
    2

    Zorgkeuze
    8

    Service
    8
    Dekking
    2
    • VVinkVink

      @Roos Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt. De belangrijkste reden voor deze stijging is het stijgen van de zorgkosten. Mensen leven steeds langer. Dat is mooi, maar het betekent ook dat zij meer en vaker zorg gebruiken. De zorgkosten stijgen ook doordat er steeds meer en betere onderzoeken en behandelingen mogelijk zijn. Dit is ook zo met de ontwikkeling van nieuwe, vaak betere medicijnen. Ondanks de inzet van reserves konden we een premiestijging niet voorkomen. Hartelijke groet, Marcelle VinkVink.

    • RRoos

      @VinkVink Dat de kosten stijgen weet iedereen maar hoe jullie dit spelletje spelen is echt van laag niveau. Eerst krijgen jullie veel nieuwe klanten door de basispremie als goedkoopste aan te bieden omdat jullie alleen bereikbaar zijn via de app. Nu zijn de klanten binnen en trekken jullie de premie gelijk met de andere aanbieders terwijl deze wel telefonisch via mail enz bereikbaar zijn en jullie alleen via de app. Erg slim gespeeld maar zegt genoeg.

    • TTinus

      @VinkVink

      Hier wil ik toch wel even op reageren, want het is wel heel toevallig dat de zorgverzekeringen vele tientallen miljarden pure winst op de plank hebben liggen, maar zodra er vanuit den Haag getoeterd wordt dat we langer leven bla bla dan verhogen jullie de premie maar. Wanneer gaan ‘zorg’verzekeraars eens kijken naar de werkelijke situatie, namelijk dat geen fatsoenlijk mens deze idioterie nog betalen kan? Door die prijsverhoging doen steeds meer mensen aan zorgmijden, met alle risico’s en mankementen van dien! Schaam je.

  • DDennis g

    Slecht ze mailen alleen maar zelfs als je niet meer verzekerd wordt door een briefadres maar wel werkt in Nederland

    Premie
    4

    Zorgkeuze
    4

    Service
    4
    Dekking
    4
    • VVinkVink

      @Dennis g Ik lees dat je niet tevreden bent en dat spijt me. Is er een probleem met jouw zorgverzekering? Start dan een chat met onze Klantenservice, we helpen je graag. Vriendelijke groet, Marcelle VinkVink.

    • VVinkVink

      @Dennis g
      Ik lees dat je niet tevreden bent en dat spijt me. Is er een probleem met jouw zorgverzekering? Start dan via onze website een chat met onze Klantenservice, we helpen je graag. Vriendelijke groet, Marcelle VinkVink.

  • BBram lindenberg

    Goedkope verzekering alleen alles via het internet verder geen contact mogelijkheid.

    Service
    9
    Dekking
    8
  • MMartijn

    Asociale verhoging van de premie, 14 euro per maand meer.
    Na 1 jaar maar weer weg.
    Jammer duidelijke app.

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    2

    Service
    2
    Dekking
    2
    • VVinkVink

      @Martijn Blij om te lezen dat je tevreden bent met onze app! Teleurstellend dat je ons verlaat, ik begrijp dat de premie een belangrijke factor voor jou is. Dan is het belangrijk om te kijken naar een polis die daar het beste op aansluit. Advies nodig? Chat met ons, dit kan ook vandaag tot 16:00 uur. Groet, Belinda – VinkVink.

    • RRoos

      @Martijn

      Verhoging van 13% , boeven zijn het. Ze zitten nu gelijk met veel andere aanbieders die wel bereikbaar zijn op andere manieren dan alleen via de app.

  • AAlex

    Bedrijf is compleet onbereikbaar. Je kunt niet mailen, bellen of een brief sturen. Chat is nooit actief. Echt WAARDELOOS

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    8

    Service
    2
    Dekking
    6
    • SShannon

      @Alex Je kunt ons inderdaad alleen via de chat bereiken. Gelukkig zijn we daar niet ‘nooit’ bereikbaar. Op werkdagen kun je van 8.00 tot 18.00 met ons chatten.

    • AAlex

      @Shannon

      Overdag werk ik en als ik savonds tijd heb, kan ik niet eens mailen en staat de chat inactief. Voor de werkende burger is vinkvink nooit bereikbaar.

    • VVinkVink

      @Alex Ik weet natuurlijk niet of jij ook in de weekenden werkt? Wij zijn ook vandaag via chat bereikbaar tot 16:00 uur. In deze periode zijn wij vaker in de weekenden bereikbaar. Groet, Belinda – VinkVink

  • DDick van der Waal

    kraakhelder en goede service, premei is ook een van de laagsten

    Premie
    9

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
  • PPeter

    Perfecte zorgverzekering qua premie, vergoeding en uitbetaling declaratie. Maar communicatie kan alleen via chat en dat is een ramp eerste klas.

    Als dat komend jaar op dezelfde wijze gaat stap ik over. Dan maar geen goedkoopste premie.

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    2
  • EEmal

    Dit is echt een zorgverzekeraar die al voor je een declaratie wil indienen zo moeilijk mogelijk wil maken om het daar van af te zien. Ik probeer al weken een buitenlandse declaratie in te dienen voor een eenzame bejaarde man die op reis naar India met hartproblemen is opgenomen en her en der geld heeft kunnen lenen om zijn kosten te kunnen dekken. We weten dat sommige ouderen moeilijk kunnen omgaan met computer of smartphone laat staan chatten. Er is op geen enkele manier mogelijk om ze telefonisch te woord kunnen staan. Digital is het niet mogelijk om te declareren alleen per post. Dat heb ik dus gedaan 2x aangetekend en beide keren werd de post niet aangenomen, kreeg ik 2dagen later teruggestuurd. Via de chat wordt je ook niet wijs het is volgens mij een extern bedrijf die het stukje klantenservice regelt en voor elke vraag overleggen ze met de verantwoordelijke die niet direct toegang heeft tot de verzekeraar. Meeste vragen kunnen ze ook niet beantwoorden ene zegt aangetekend sturen is mogelijk ander zegt nee alleen met de gewone post kopie accepteren ze niet moet origineel zijn dus als het kwijt is tja hebben ze weer een reden om het niet uit te betalen. Ik heb aantal keren via de chat aangegeven dat het om een kwetsbaar oudere persoon gaat en of het mogelijk is om via telefoon of e-mail contact met ze te mogen helaas zonder resultaat want de verantwoordelijke persoon kan dat niet regelen. Ik adviseer iedereen om paar eurootjes extra te betalen bij een ander zorgverzekeraar dan al dat hoofdpijn bij vinkvink. En zo te lezen al die reviews ben ik niet de enige

    Premie
    2

    Zorgkeuze
    2

    Service
    2
    Dekking
    2
    • VVinkVink

      @Emal Lief dat je deze man hiermee helpt. Jammer om te lezen dat dit niet goed gaat en het contact met ons niet soepel gaat. Ik begrijp uit je verhaal dat meneer in het buitenland geen contact heeft gehad met de Alarmcentrale. Een tip voor een eventueel volgende keer. Want bij hogere kosten regelen zij namelijk direct de kostenstroom. Een buitenlandse nota kan inderdaad alleen per post worden ingediend, niet digitaal. Waarom dit niet lukt weet ik niet. Heb je ons juiste adres? Deze staat op onze site vermeld. Mocht je nog vragen hebben, neem via de chat contact met ons op. Met vriendelijke groet, Brigit – VinkVink

  • TThomas

    Als je buitenlandse verzekering wil moet je zeker hier niet aansluiten.
    Het is alsof ze er alles aan doen om het zo moeilijk mogelijk te maken om een buitenlandse declaratie in te dienen en terug te betalen.
    Wil je document indienen? Ah jammer, enkel via de post hoewel we een app hebben die dat allemaal gemakkelijk zou kunnen doen.
    Document is niet in het nederlands of engels (stel je voor in Europa)? Ja, professionele vertaler inhuren en betalen die de helft van de prijs van de rekening vraagt.
    Ik zorg ervoor dat ik hier zo snel mogelijk weg ben en naar een verzekering ga die mee is met de hedendaagse tijd.

    Service
    1
    • VVinkVink

      @Thomas Wat jammer dat je kosten hebt gemaakt terwijl je in het buitenland was. Ik hoop dat het inmiddels weer goed met je gaat? Het klopt dat we buitenlandse nota’s per post willen ontvangen en dat deze in het Nederlands of Engels opgesteld moeten zijn. Voor een volgende keer kan je dit misschien direct aan de zorgverlener vragen. Ik hoop natuurlijk dat je gezond blijft zodat het niet nodig is. Hartelijke groet, Anne VinkVink

    • MMarja

      @VinkVink
      Tuurlijk Vink Vink daar hebben ook alle artsen tijd voor om in alle talen een nota te gaan zitten vertalen. Ze hebben wel wat beters te doen. Jullie willen gewoon niet uitbetalen! Schandalig en je laat wel mensen extra betalen voor buitenland dekking! In en in triest gewoon om mensen op deze wijze te besodemieteren. Waardeloos bedrijf! Ik ben weg!

  • JJanie

    Zeer slechte ervaring vanaf dag 1 er wordt praktisch niets vergoed. Gespreid vooraf betalen is onmogelijk. Reactie op ingediende factuur duurt minimaal 2 weken. Ben blij als ik hier vanaf ben. 1 grote vergissing!

    Premie
    6

    Zorgkeuze
    2

    Service
    2
    Dekking
    2
    • VVinkVink

      @Janie wat spijtig om te lezen dat je niet tevreden bent over onze verzekering. Altijd weer een puzzel om een verzekering te vinden die qua vergoedingen bij je past en belangrijk om hier bij het afsluiten van een verzekering goed naar te kijken. Had je op basis van de vergoedingen informatie op onze website andere verwachtingen? Welke vergoeding betreft het? Het is bij ons inderdaad niet mogelijk om je eigen risico vooraf gespreid te betalen. Wel is het mogelijk om een betalingsregeling af te sluiten. Dit kan je online zelf makkelijk regelen! Meer informatie vind je op onze website onder het kopje contact opnemen met VinkVink. Met betrekking tot de declaraties streven wij ernaar om declaratie binnen 14 dagen af te handelen. Met vriendelijke groet, Jeannette VinkVink

  • WW. de Graaf

    Zeer slechte service. Problemen worden zgn opgelost. vervolgens veranderd er niets. Moedeloos word ik ervan. Wat een incapabel zooitje daar. Ze kunnen en doen niks. Halen dubbele premies van de rekening en beweren dat die nog openstaan en betaald moeten worden.

    Premie
    3

    Zorgkeuze
    2

    Service
    1
    • VVinkVink

      @W. de Graaf ik kan me voorstellen dat het frustreert als er niets veranderd. Zeker als het betrekking heeft op betalingen die je hebt verricht. Onze Klantenservice neemt graag alle betalingen met je door. Ik wil je vragen om hiervoor een chat te starten op onze website. Vriendelijke groet, Marcelle VinkVink

  • Llos

    totaal geen contact mogelijk. site met een chat die nergens verschijnt en niet werkt.
    inloggen met digid. app gedownload nog steeds geen contact mogelijk.
    waardeloos bedrijf als je het mij vraagd

    Premie
    3

    Zorgkeuze
    2

    Service
    1
    • VVinkVink

      @los Dat zijn sterke woorden. Wat jammer om te lezen dat het niet lukt om contact met ons te krijgen. Wij zijn via chat bereikbaar. Bij Service en Contact zie je rechts onderaan het scherm, de mogelijkheid om een chat met ons te starten. Het kan zijn dat het op een bepaald moment even iets drukker is. Het is via onze app niet mogelijk een chat te starten of contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Brigit VinkVink

  • FFleur

    Ontzettend slechte zorgverzekering. Ik blijf aangeven dat ik geen huisarts kan vinden en ze blijven mij niet geloven. Totaal geen service, echt de slechtse zorgverzekering die ik ooit heb gehad.

    Premie
    2

    Zorgkeuze
    2

    Service
    2
    • VVinkVink

      @Fleur wat naar dat je geen huisarts kunt vinden! Ik kan me voorstellen dat je hier graag hulp bij krijgt. Ik raad je aan om maandag een chat te starten met onze Klantenservice, ze brengen jou graag in contact met een zorgadviseur voor hulp bij het vinden van een huisarts. Hartelijke groet, Marcelle VinkVink

    • Llos

      @VinkVink
      contact opnemen met de chatservice ???? is helemaal niet mogelijk. eens met fleur wat een flut bedrijf

    • VVinkVink

      @los Hoi Los, Bij Vink Vink geloven we dat iedereen zelf het beste zijn zaken kan regelen. Daar tegenover bieden we een scherpe premie. Lukt het een enkele keer toch niet zelf dat kan je tijdens onze openingstijden met ons chatten. Je vindt onze chat op de contactpagina. Hartelijke groet, Anne VinkVink

    • FFleur

      @VinkVink

      Dit heb ik meerdere malen geprobeerd maar zij geloven niet dat ik alle huisartsen heb geprobeerd dus doen niks voor me. Ontzettend slechte service. Zorgverzekering betalen zonder juiste zorg te kunnen ontvangen…

    • VVinkVink

      @Fleur Hoi Fleur, Ik vind het jammer dat je het gevoel hebt dat we je niet willen helpen of begrijpen. Neem van mij aan dat dat niet het geval is. Alleen in sommige gebieden is er geen directe oplossing. Daarom vragen we je te chatten met ons, zodat we onze afdeling Zorgadvies kunnen inschakelen om je te adviseren. Neem je toch nog een keer contact op? Hartelijke groet, Anne VinkVink

  • Jjolanda

    goedkoop en goed, heb ook weinig zorg nodig

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • TTom vd Meulen

    Ik kan u nu al vetellen dat ik volgend jaar weg ben bij vink vink wat een kut zooi Je kan niet bellen en via de chat werkt niet zo onpersoonlijk dit. Het is een bagger verzekering ik had van Menzis wel wat meer verwacht.

    Premie
    5

    Zorgkeuze
    5

    Service
    1
    • VVinkVink

      @Tom vd Meulen Wat vervelend dat de chat niet werkte toen je ons probeerde te bereiken. Het kan een keer gebeuren dat er niemand beschikbaar is vanwege drukte maar dat duurt nooit lang. Verder kan je bij ons bij na alles zelf regelen in Mijn VinkVink. Wist je dat? Vriendelijke groet, Anne VinkVink

  • RRené Charite

    Ik ben overgestapt van anderzorg, waar ik dik tevreden over was, maar na 21 jaar naar vinkvink tot mijn grote spijt. Wat een slechte verzekering. Alles dubbel aanvragen, alles via de chat. Ik heb spijt dat ik bij anderzorg ben weggegaan. Zij maken fouten en jij kunt alles weer rechtzetten of hoort via the chat dat het geld al is gestort( wat klopt) maar via een brief dat je nix krijgt vergoed! Het gaat hier om meer dan 400 eur. Nee nooit meer VinkVink.

    • BBelinda

      Goedemiddag @René Charite, zoals ik lees is het bedrag waar jij recht op hebt inmiddels betaald. Het spijt mij om te lezen dat je niet goed geholpen bent. Zie jij in je online Mijn VinkVink account wel de de juiste informatie staan? Ik neem je feedback graag mee als verbeterpunt. Ik bied excuus aan voor het ongemak. Vriendelijke groet, Belinda – Vink Vink.

  • JJoep

    Valt niet mee te chatten, ze geven zelf aan via de chat omdat je ze niet kan bellen maar dan moet je eerst alle cookies accepteren (belachelijk) en dan is er nog niemand beschikbaar in de chat (waardeloos) geen Vink Vink meer volgend jaar !!

    Service
    1
    • BBelinda

      Goedemiddag @Joep, dank voor je review. Ik denk graag met jou mee! De chat is bereikbaar op werkdagen van 8:00- 18:00 uur. Ik zie bijvoorbeeld dat op dit moment collega’s beschikbaar zijn op de chat. Ook tijdens etenstijd rond 17:00 uur, is het vaak wat rustiger. De cookies zijn nodig om onze website zo goed mogelijk te laten functioneren. Wil jij het nog eens proberen? Mijn collega’s en ik helpen je graag. Hartelijke groet, Belinda – VinkVink

  • MMonique de Nijs

    Het behoort een goede buitenland verzekeraar te zijn, maar het is enorm moeilijk om te declareren vanuit het buitenland. Ze willen originele Nota’s. En per post opgestuurd! Per email wordt het niet in behandeling genomen. Heel vreemd in dit digitale tijdperk. En natuurlijk zijn ze niet te bereiken als je vragen hebt. Via de chat zijn ze altijd buiten werking en telefoneren kan niet. Wat een gedoe.

    • VVinkVink

      @Monique de Nijs, ik begrijp dat je baalt dat je niet via de e-mail kunt declareren. Voor buitenlandse nota’s geldt inderdaad de originele nota per post. Nederlandse nota’s declareer je via de VinkVink App. Heb je vragen, kun je op werkdagen tussen 8 uur en 18 uur met ons chatten. Hartelijke groet, Carisia – VinkVink

  • MMichael

    Ik eerste instantie goede prijs met contracten met alle ziekenhuizen. Maar na paar maanden klant te zijn geweest worden het steeds duidelijker waarom ze goedkoop zijn.
    – je kan niemand telefonisch spreken
    – chat bot werkt niet (er is nooit iemand beschikbaar)
    – Preferentiebeleid waardoor je verplicht bent tot bepaalde merken van medicijnen

    Volgend jaar betaal ik wel weer een paar euro meer. Jammer dat je niet tussentijds kan switchen. Waardeloos bedrijf!!

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    6

    Service
    2
    • VVinkVink

      @Michael Dank voor je feedback, zowel negatief als positief. Fijn dat jij dit ook benoemt. Het is juist dat contact alleen mogelijk is via de chat. Zie je rechtsonder op de website de optie “praat met een expert” dan is een collega beschikbaar voor de chat. Dit kan op werkdagen van 8:00-18:00 uur.

      Preferente geneesmiddelen: op deze manier houden we de zorgkosten betaalbaar voor iedereen. Je krijgt altijd dezelfde werkzame stof geleverd, alleen is het merk anders. Belangrijk, als jij hierdoor klachten krijgt, om contact op te nemen met je apotheek en dit te bespreken.

      Hartelijke groet, Belinda – VinkVink

  • Aanoniem

    super! nooit geen problemen

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • MMarcel

    belachelijk “bedrijf” wat alleen maar met een chat werkt, die 9 van de 10 keer niet actief is.

    Premie
    6

    Zorgkeuze
    3

    Service
    1
    Dekking
    1
    • VVinkVink

      @Marcel Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Bij VinkVInk geloven we in digitale dienstverlening. Je hangt bij ons niet eindeloos aan de lijn, maar begint gewoon een chat. Onze ervaren medewerkers helpen je graag. Is de chat bezet? Dan is het even druk. Probeer het later nog eens. Hartelijke groet, Marcelle – VinkVink

  • LLeon

    Zorgpremie afgesloten per december, vind het wel een hele vreemde gang van zaken om 2 keer dan vervolgens het volledige bedrag af te schrijven in januari.

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    1
    Dekking
    10
    • VVinkVink

      @Leon ik snap je verbazing hierover. Ik leg je graag uit waarom we dit doen. In december hebben we geen maandpremie afgeschreven voor januari. Dit omdat iedereen tot 31 december van zorgverzekeraar kan wisselen. Op 14 januari incasseerden we de premie voor januari en 28 januari de premie voor februari. Vriendelijke groet, Marcelle VinkVink.

  • BBob

    Geen gebruik gemaakt van de verzekering.
    Ze konden de overstap niet regelen.

    Premie
    1

    Zorgkeuze
    1

    Service
    1
    Dekking
    1
    • VVinkVink

      @Bob, dat is balen! We hadden je graag verwelkomt. We kunnen de overstap alleen regelen als je je voor 1 januari bij ons aanmeldt. Opzeggen bij je oude verzekeraar moet namelijk voor 1 januari.
      Hopelijk tot volgend jaar!
      Hartelijke groet, Tessa – VinkVink

  • DDavy

    Ze hebben ene overstap regelen , maar blijkbaar kunnen ze de overstap niet regelen. Dit laten ze je pas in februari weten als je niet meer kan overstappen.
    hierdoor blijf je dus bij je oude dure verzekering.
    In mijn geval scheelt dit 15 euro per maand.
    absurt slechte service en geen fatsoenlijke oplossing

    Premie
    4

    Zorgkeuze
    3

    Service
    1
    Dekking
    1
    • VVinkVink

      @Davy, wat jammer dat de overstap niet is gelukt. En balen dat je nu met zo’n hoge premie zit. Opzeggen bij je oude zorgverzekeraar moet voor 1 januari. Dus als je wilt dat wij dit regelen moet je je voor 1 januari bij ons aanmelden. Dan kunnen wij de opzegging regelen. Daarna kan het niet meer. Heb je je zelf voor 1 januari afgemeld dan heb je tot 1 februari de tijd om een nieuwe verzekering af te sluiten.
      Hopelijk tot volgend jaar!
      Hartelijke groet, Tessa – VinkVink

  • FFrits

    Premie kan niet worden afgeschreven middels automatische incasso. Bij de bank is geen blokkade bekend. Heel Vink vink is niet bekend bij de Rabobank. Dus ook niet geblokkeerd. Vink Vink blijft je gewoon terug sturen naar je bank, waar helemaal niets regelen valt. Nu dus elke maand € 2 extra voor papieren factuur. En je kunt ze dus niet bellen..Volgens jaar snel weer weg bij Vink Vink.

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    5

    Service
    1
    Dekking
    5
    • VVinkVink

      @Frits De incasso op 14 januari ging inderdaad niet goed, mijn excuses hiervoor. Dat lag niet aan jou of je bank. Je kunt via Mijn VinkVink de incassowijze weer op automatische incasso zetten. Dat gaat vanaf nu goed en bespaart je elke maand € 2. Met vriendelijke groet, Brigit – VinkVink

  • GGeorge

    Vink zetten en verzekerd zijn. Eh, toch ook niet. Afgesloten via een zorgvergelijker en polis ontvangen.

    Da’s mooi toch?

    Nou, inloggen lukte niet ‘Weet je zeker dat je klant bent’? Ja, dat weet ik zeker.

    App. gestart, duurde in totaal 45 minuten: we hebben de polis doorgehaald, heb je daar geen bericht over gehad? Nee, ander app ik je niet. Om een of andere vage reden is deze polis geroyeerd. Overleg met de polisafdeling, wachten, wachten, wachten…

    Resultaat: ik ben niet verzekerd (maar goed dat ik probeerde in te loggen) en daar krijg je geen bericht over. Nee, ik ben geen wanbetaler. Nee, ik heb geen fout gemaakt.

    Oplossing: opnieuw aanmelden.

    Dat zal ik zeker doen maar niet bij VinkVink. Wel een polis afgeven maar geen royement sturen, ik vindt het maar eng…

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    5

    Service
    3
    Dekking
    5
    • VVinkVink

      @George Bedankt voor je uitgebreide toelichting. Dit klinkt inderdaad als een valse start. Normaal gesproken ontvang je na aanmelding inderdaad een polisblad ter bevestiging en kan je vanaf de startdatum van je verzekering gebruik maken van onze app. Ik begrijp uit je bericht dat je verzekering uiteindelijk niet geactiveerd is en dat je daar geen bericht van hebt ontvangen. Begrijpelijk en logisch dat je deze verwachting hebt. Excuses dat de aanmelding op deze wijze is verlopen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Jeannette VinkVink

  • Aadrie

    uitstekend

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • Wwouter

    eerlijkheidshalve vind ik het niet de meest makkelijke website om een zorgverzekering aan te vragen, daar zit nog ruimte voor verbetering.

    wel scherpe premie icm tand verzekering en van menzis waar ik eerst was verzekerd.

    Premie
    9

    Zorgkeuze
    7

    Service
    7
    Dekking
    8
  • EE.G. Koops

    Negatief omdat ze via Chat NIET bereikbaar zijn.
    Ik ben een paar dagen geleden overgestapt maar het blijkt dat in tegenstelling van wat bij een andere zorgvergelijker ‘vergoeding zorgverzekeraars’ staat vermeld, met vele zorgverleners nog geen contract is afgesloten.
    Probeer hier al twee dagen via Chat meer duidelijkheid over te krijgen maar helaas…!!!

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    5

    Service
    1
    Dekking
    5
    • VVinkVink

      @E.G. Koops Wat jammer dat je ons niet te pakken hebt gekregen via de chat. Is het ondertussen gelukt? Het is op dit moment inderdaad vrij druk. We zijn met veel zorgaanbieders nog in onderhandeling over de contracten voor 2022. We hebben er alle vertrouwen in dat we er met de meesten uit gaan komen. In onze Zorgvinder zie je de meest actuele stand van zaken. Deze wordt dagelijks bijgewerkt. Met vriendelijke groet, Nadja – VinkVink

  • Ss.a.

    super!

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • JJuliët

    Heel duidelijk waarvoor je verzekerd bent en ook nog eens een scherpe premie. “Kind” van Menzis dus dat zit wel goed! Blij mee

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • SSimon

    Eens gekeken op de site. Ziet er leuk uit, maar informatie is vrij summier. De polisvoorwaarden kan ik nérgens vinden op de site. Een verzekeraar die de voorwaarden zó ver weg (ver)stopt, roept bij mij argwaan op.

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    6

    Service
    7
    Dekking
    6
    • VVinkVink

      @Simon Bedankt voor het delen van je ervaring. Argwaan is zeker niet nodig. Als je op onze website kiest voor de optie “service en contact” dan zie je zes veel gestelde vragen staan. Bij vraag zes vind je onze polisvoorwaarden en dus ook het antwoord op jouw vraag. Neem gerust nog een kijkje!
      Met vriendelijke groet,
      Jeannette

  • EElles

    Aangemeld voor Vink Vink, geinige naam. Enige wat jammer is dat ze telefonisch niet zijn te benaderen, maar enkel via chat. Wel met alle ziekenhuize een contract volgens mij.

    Premie
    9

    Zorgkeuze
    8

    Service
    6
    Dekking
    6
    • VVinkVink

      @Elles Bedankt voor het compliment! We hebben inderdaad gekozen voor klantenservice via de chat. Je kan alles zelf online regelen en mocht je onverwachts een keer hulp nodig hebben, dan helpen de collega van de chat je graag verder! Op deze manier kunnen we onze verzekering tegen een scherpe premie aanbieden. In onze ZorgVinder vind je alle gecontracteerde zorgverleners.

      Met vriendelijke groet,
      Jeannette

  • Jjoyce

    tevreden, makkelijk af te sluiten

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    7

    Service
    8
    Dekking
    7
    • VVinkVink

      @joyce Welkom! Leuk om te lezen dat je voor 2022 een verzekering bij ons hebt afgesloten! Met vriendelijke groet, Jeannette

  • Rremco

    Vandaag overgestapt, kende het nog niet. maar de premie was voordelig in mijn geval. aanvullend alleen tandarts verzekerd. Benieuwd naar volgend jaar.

    Premie
    9

    Zorgkeuze
    9

    Service
    7
    Dekking
    6
    • VVinkVink

      @remco Bedankt voor het delen van je ervaring. Leuk om te lezen dat je voor onze verzekering hebt gekozen. Laten we er samen een mooi 2022 van maken! Met vriendelijke groet, Jeannette

  • SSilke

    @Anna

    Nogmaals dank voor je review! Per ongeluk dubbel denk ik ? 😉

    Hartelijke groet,
    Silke VinkVink

Kan het goedkoper?