Direct naar

Over Anderzorg

Anderzorg biedt twee scherp geprijsde basis- en meerdere aanvullende verzekeringen aan waarbij de verzekerde recht heeft op een ruime keuze is uit zorgaanbieders. In samenwerking met Menzis is er keuze uit ongeveer 35.000 zorgaanbieders en ziekenhuizen en kan iedereen zijn eigen huisarts kiezen.

De zorgpolis van Anderzorg is er één die via het internet wordt afgesloten en ook via het internet wordt opgevraagd. Dat betekent dat declareren of de zorgzaken inzien volledig online gebeurt. Dat kan zowel via een app of via de beveiligde omgeving op de website van Anderzorg.

Zorgpremie

Jaar Restitutie Natura Budget Combinatie
2022--€ 114,00€ 119,25
2021--€ 114,00€ 116,00
2020---€ 110,00
2019---€ 108,00
2018---€ 102,00
2017---€ 102,00
2016---€ 93,00
2015---€ 93,00
2014---€ 86,25
2013---€ 96,25
2012---€ 96,25
2011---€ 91,75

Wat vind je van Anderzorg?

Klik op de sterren

Premie
Service
Zorgkeuze
Aanvullend


833 reviews over Anderzorg

  • Jjoran

    tevreden met de Compact zorgverzekering van de Anderzorg. alleen basis verzekerd, dus geen opmerkingen over aanvullingen. premie is de laagste voor mij. maar voor de rest geen gebruik van

    Premie
    9

    Zorgkeuze
    8

    Service
    7
  • JJan

    Vreselijke klantenservice, totaal gebrek aan respect voor een klant

    Premie
    2

    Zorgkeuze
    2

    Service
    2
    • AAnderzorg

      @Jan Geen respect voor de klant, dat zijn niet de woorden die ik graag hoor. Wanneer je met ons contact opneemt, mag je een luisterend oor en respect van ons verwachten. Wat is er gebeurd? Je mag uiteraard altijd (nogmaals) contact met ons opnemen en dit bespreken. Met vriendelijke groet, Brigit – Anderzorg

  • JJob

    Goedkoop is duurkoop! Begin er niet aan. Na een ongeluk in Indonesië, waarbij ik 14 uren in het ziekenhuis heb gelegen, met een waslijst aan benodigde behandelingen inclusief een uur durende operatie onder volledige narcose moest ik hiervoor €2250,- afrekenen. Niet geheel verrassend gezien de uitgebreide zorg die ik nodig had. Aangezien je Basisverzekering de kosten voor spoedeisende zorg in het buitenland tot maximaal het Nederlandse tarief dekt, ging ik er vanuit dat Anderzorg dit gewoon zou vergoeden. Naast de uitgebreid gespecificeerde factuur mag je aannemen dat ook Anderzorg weet dat zorg in Indonesië aanzienlijk goedkoper is dan in Nederland. Tot mijn verbazing beweert Anderzorg echter dat deze zorg in Nederland slechts €888,- zou hebben gekost… Serieus? Zelfs na meerdere malen contact hierover te hebben gehad houden ze voet bij stuk: “Je heb geen aanvullende verzekering”. Nee Anderzorg, die heb ik in dit geval niet nodig. Jullie zijn namelijk wettelijk verplicht mij het volledige bedrag terug te betalen. Ik laat het er uiteraard niet bij zitten, maar als je liever niet wilt worden opgelicht, moet je toch echt een andere verzekeraar zoeken.

    Premie
    1

    Zorgkeuze
    1

    Service
    1
    • AAnderzorg

      @Job Ik hoop dat het inmiddels beter met je gaat! Een ongeluk tijdens je verblijf in Indonesië lijkt mij best een heftige ervaring. Het is juist dat de spoedeisende zorg in het buitenland volgens Nederlands tarief vergoed wordt. Dit geldt als jij alleen een Basisverzekering hebt afgesloten.

      Heb jij een reisverzekering met extra dekking medische kosten? Dan mag je daar het deel wat wij niet vergoeden declareren. Ik kan nu niet beoordelen waarom de vergoeding lager is. Het is altijd belangrijk om een melding bij de Alarmcentrale te maken. Dan voorkom je dat je zelf moet voorschieten. Wil je de situatie volgende week opnieuw bespreken met onze afdeling Service? Vraag om uitleg waar het verschil in zit. Vriendelijke groet, Belinda – Anderzorg.

    • JJob

      @Anderzorg
      Hoi Belinda, ik heb geen medische reisverzekering en dat zou ook niet nodig moeten zijn. Als jullie de kosten volgens Nederlands tarief zouden dekken dan zouden jullie gewoon het volledige bedrag moeten voldoen. Jullie kiezen er echter voor om er één of andere ondermaatse behandelcode op te plakken en hopen hier vervolgens mee weg te komen. Ik vind het schandalig. Ik heb meerdere malen contact gezocht en er ligt nu een officiële klacht.

    • AAnderzorg

      @Job Wanneer de kosten meer zijn dan het Nederlands tarief en je geen aanvullende verzekering of reisverzekering met medische dekking hebt? Dan betaal je de meerkosten zelf. Daarom raden wij ook altijd een reisverzekering aan. Ik lees dat je ondertussen een klacht heb ingediend. Mijn collega’s nemen dit uiteraard in behandeling en sturen je hier bericht over.
      Met vriendelijke groet, Brigit – Anderzorg

  • NNick

    Vorige week bij de fysio geweest en toen kwam ik erachter dat ik maar 4 behandelingen heb in plaats van 6. Hebben ze weer lekker naar beneden geschroefd terwijl de premie niet is gezakt. Maffia praktijken!!

    Premie
    1

    Zorgkeuze
    1

    Service
    1
    • AAnderzorg

      @Nick wat ontzettend balen dat je fysiotherapie nodig hebt. Ik hoop dat je klachten inmiddels verminderd zijn. De vergoeding voor fysiotherapie is inderdaad aangepast per 1-1-2022. Dit hebben we gedaan om een premiestijging te voorkomen. Door de vergoeding aan te passen konden we de premie gelijk houden, waardoor de aanvullende verzekering aantrekkelijk blijft voor zoveel mogelijk klanten. Vriendelijke groet, Marcelle Anderzorg

  • LL. Klamer

    Prima

    Premie
    7

    Zorgkeuze
    7

    Service
    7
  • AA. E. Moraal

    Prima

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • FF A de jongh

    Geen problemen premie is goed te betalen en vragen niks overstap naar ander zorg is ook geen probleem ondanks dat ik de ziekte ms heb kortom goede verzekering voor een goede prijs

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    8

    Service
    8
    Dekking
    8
  • BBert Moraal

    Uitstekende ervaring met anderzorg

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    8
  • Aalex

    Prima verzekeraar, scherpe premies, vlotte afhandeling, goed bereikbaar

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    9

    Service
    10
    Dekking
    9
  • Ccristal

    Goede zorgverzekeraar met duidelijke comminucatie. Zelf nooit problemen mee gehad.

    Premie
    9

    Zorgkeuze
    9

    Service
    10
    Dekking
    10
  • Aanja

    Gewoon goed geregeld, overzichtelijke website voor controle op je uitgave.Erg tevreden, dus bij Anderzorg gebleven.

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • JJanny

    Anderzorg is een zorgverzekeraar zonder zorgen . Klantvriendelijk , goed bereikbaat (zowel telefonisch als persoonlijk) en met begrip voor je persoonlijke situatie

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • Mmarga

    Gelukkig, een goedkope verzekering , ik ben er super blij Mee , en van alle gemakken voorzien. Met de vriendelijke klanten service heb ik het niet beter kunnen treffen,en heb 300 euro uitbespaart op mijn nieuwe kroon.

    Premie
    9

    Zorgkeuze
    9

    Service
    10
    Dekking
    10
  • MMarco Baks

    Ik ben erg tevreden over Anderzorg. De overstap ging eenvoudig en de premie is gewoon netjes. Ik heb een aanvullende verzekering voor tandarts, ook gewoon een prima pakket. De zorg die ik nodig heb wordt keurig vergoed zonder gedoe.
    Een andere positieve ervaring is het telefonisch contact. Ik heb ze eens moeten bellen voor informatie. De wachttijd was niet lang en ik werd echt heel goed geholpen door een medewerker die zich inleefde in mijn vraag en ook echt goed meedacht in de oplossing.
    Concluderend kan ik zeggen dat Anderzorg voor mij een vertrouwde partij is met een uitgebreide dekking voor een redelijke prijs.

    Premie
    9

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    9
  • MManuela vd V.

    Wat een verschrikkelijk slechte zorgverzekering. Niks maar dan ook echt niks wordt vergoed vanuit de basisverzekering. Wanneer je ze benaderd hebben ze geen antwoorden voor je en het personeel kan je niet verder helpen. Ik ben van plan om over te stappen naar een andere verzekering voor mij nooit geen anderzorg weer.

    Premie
    2

    Zorgkeuze
    2

    Service
    2
    Dekking
    2
    • AAnderzorg

      @Manuela vd V. Jammer dat dit jouw ervaring is met Anderzorg. Wat er vanuit de basisverzekering vergoed wordt bepaalt de overheid. Dit is dan ook bij alle zorgverzekeraars hetzelfde.
      Vervelend om te lezen dat je niet verder geholpen bent door de klantenservice. Excuses daarvoor, je mag van ons verwachten dat je altijd goed geholpen wordt. Vriendelijke groet, Nadja

  • Llotte

    Goede dekking. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het inzicht van gecontracteerde zorgverleners loopt achter bij de klantenservice. Er bleek een zorgverlener toch gecontracteerd te zijn ook al dacht de klantenservice van niet. Verder niets aan te merken. Een prima zorgverzekering

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    8

    Service
    9
    Dekking
    9
  • Mmagda belliot

    ik ben heel tevreden over de manier waarop ik aan de telefoon te woord gestaan ben. Ook werd ik direct doorverbonden met iemand die mijn vraag goed kon beantwoorden.

    Premie
    9

    Zorgkeuze
    9

    Service
    10
    Dekking
    8
  • WWally de Vries

    Uitstekend

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • PPaul F.

    Een buitenland declaratie is natuurlijk altijd lastig, maar op deze wijze mijn declaratie afhandelen is wel erg tenenkrommend. Het gaat hier om 6 behandelingen in kliniek en ziekenhuis en medicatie en onderzoeken voor een totaal van ongeveer € 120 (!). 4 bonnetjes voor een totaal van € 20,00 worden toegewezen. Andere 2 worden afgewezen omdat: 1. de bon niet in zijn geheel leesbaar was ; dat klopt hij was wat vervaagd ( was een roze bon ), maar een deel was helder leesbaar en de bedragen heel helder. Ze willen nu nog wel een keer kijken naar het deel wat dan wel leesbaar was..haha 2. op de factuur was een bedrag met potlood bijgeschreven. Ja, helaas, zo gaat dat dus in Colombia. Ze willen nu nog wel een keer kijken naar het deel wat niet met potlood geschreven was. Half uur aan de lijn met 2 medewerkers en nu gaat een derde er nog een keer naar kijken. Dat is nu een half jaar geleden en natuurlijk helemaal niets meer gehoord. Tenenkrommend, kinderachtig, burocratisch, zonder enig gevoel van werkelijkheid, gedrag van de buitenlanddeclaratieafdeling.

    Premie
    3

    Zorgkeuze
    2

    Service
    2
    Dekking
    2
    • AAnderzorg

      @Paul F. Ik begrijp je reactie. Als eerste bied ik daarom mijn excuses aan dat er geen reactie meer is gekomen vanuit ons. Dat had wel gemoeten. Nota’s van zorgkosten uit het buitenland moeten inderdaad wel volledig en leesbaar zijn, dat klopt. Wanneer wij aangeven hier nogmaals naar te kijken, mag je van ons een reactie ontvangen. Ik wil je vragen of je toch nog een keer met ons contact op wilt nemen? Zodat je hier duidelijkheid over krijgt. Met vriendelijke groet – Brigit

  • AAnderzorg

    @Maarten bijker bedankt voor het delen van je ervaring. Ik kan je bericht helaas niet helemaal plaatsen. Mocht je vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Jeannette

  • AAnnet

    Ondanks dat ik bijna geen zorgkosten maak vind ik het fijn dat ik regelmatig een bericht van Ander Zorg ontvang. Ik heb weleens een bedrag van ruim €200 wat onder het eigen risico viel moeten betalen en het was geen probleem omdat in termijnen te betalen. Fijn als er over zoiets wordt meegedacht

    Premie
    9

    Zorgkeuze
    9

    Service
    9
    Dekking
    9
    • AAnderzorg

      @Annet Bedankt voor het delen van je ervaring en de mooie toelichting! Wist je dat het ook mogelijk is om je eigen risico vooraf gespreid te betalen? Dit kan bijvoorbeeld handig zijn als je vooraf al weet dat je het eigen risico vol gaat maken. Vanaf februari wordt dan iedere maand € 38,50 afgeschreven en we doen dit 10 keer. Mocht je hier belangstelling voor hebben, dan is dit gemakkelijk zelf te regelen via Mijn Anderzorg. Met vriendelijke groet, Jeannette

  • Aadria310

    Goede prijs, goede service. Mogelijkheden voor aanvullend verzekeren niet echt goedkoop.

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    6

    Service
    8
    Dekking
    6
    • AAnderzorg

      @adria310 Bedankt voor het delen van je ervaring en de complimenten. Mocht je persoonlijk pakketadvies op prijs stellen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Jeannette

  • KK. Scheen

    Geen enkele ervaring
    We betalen elke maand en dat is het

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    8

    Service
    8
    Dekking
    8
    • AAnderzorg

      @K. Scheen Bedankt voor de mooie cijfers! Geen enkele ervaring kan een heel positief en vooral gezond teken zijn. Dat hoop ik in ieder geval! 😉
      Met vriendelijke groet,
      Jeannette

  • DD.G. Bode

    Ik zit al jaren bij deze verzekeraar nog nooit ergens problemen over gehad.
    Snelle afhandeling declaratie´s.
    Goede kwaliteit prijs verhouding

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • HH.Drinkwaard

    Voor het derde jaar bij Anderzorg. We hebben niets te klagen!

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    9

    Service
    9
    Dekking
    9
  • HHenk Capel

    Alles op tijd geregeld op alle facetten

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    8

    Service
    10
    Dekking
    8
  • RRH Staps

    Heb al jarenlang deze zorgverzekering en ben zeer tevreden over de lage premie en de mogelijkheid om je eigen risico omhoog te halen zodat de premie laag blijft. Ook is het mogelijk om andere via jou daar te verzekeren en dan krijg je een leuke bonus

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    6

    Service
    6
    Dekking
    6
    • AAnderzorg

      @RH Staps Bedankt voor het delen van je ervaring! Dan ben je zeker al langere tijd bij ons verzekerd! Heb je veel vrienden getipt? Dit jaar geen bonus maar natuurlijk wel goede zorg tegen een scherpe premie! Met vriendelijke groet, Jeannette

  • EE M de Jongh-Baggerman

    Anderzorg zitten we al jaren bij en is tot nog toe de goedkoopste verz en we zijn ook aanvullend verzekerd en als ik bij anderen ga kijken dan betaal je voor alle exstra dingen en wordt de verzekering onbetaalbaar. Dus we blijven gewoon bij Anderzorg prima verzekering en blijft betaalbaar

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • KKlaas H.A. Harmanny

    Goede ervaring met snelle vergoeding van zorgkosten.

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    7

    Service
    7
    Dekking
    7
  • WWilma

    prima,verzekering en betaalbaar,kostenloos gespreide betaling.

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • JJan Schepers

    goede verzekeraar zijn al jaren bij Anderzorg wordt bij vragen altijd goed geholpen en snel

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    9

    Service
    10
    Dekking
    9
  • Gg.kopp

    GOEDE TELEFONISCHE HULP

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • HH. Knol

    Uitstekende voorzieningen die werkelijk nodig zijn, voor een scherpe prijs. Geen onnodige toeters en bellen, maar een realistische kijk op de mogelijke patiënt en diens verzorging.

    Premie
    9

    Zorgkeuze
    7

    Service
    8
    Dekking
    7
  • JJohannes de Waal

    De premie is aan de hoge kant. De service is goed. De zorgkeuze kan beter. De aanvullende verzekeringen zijn toerijkend. Al met al een goed gemiddelde. Gelukkig heb ik nog nauwelijks gebruik gemaakt van mijn zorgverzekering dus veel ervaringen kan ik niet geven.

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    7

    Service
    8
    Dekking
    8
    • AAnderzorg

      @Johannes de Waal bedankt voor je review. Inderdaad een goed gemiddelde! Als je wilt kijken of je premie lager kan mag je altijd contact met ons opnemen. Hartelijke groet, Anne

  • JJack Beverloo

    Prima zorgverzekeraar. Vanwege de relatie met Menzis is er brede toegang tot zorginstellingen van toepassing. En als je vragen hebt staan deskundige medewerk(st)ers je klantgericht te woord. Geen enkele reden om van zorgverzekeraar te wisselen.

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    10

    Service
    9
    Dekking
    9
    • AAnderzorg

      @Jack Beverloo Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je bij ons blijft! Laten we er samen een mooi 2022 van maken! Hartelijke groet, Anne.

  • MMaaike

    de prijs is goed alleen wat je er voor krijgt is minder

    Premie
    9

    Zorgkeuze
    6

    Service
    8
    Dekking
    5
    • AAnderzorg

      @Maaike bedankt voor je review. jammer dat je minder tevreden bent over de dekking. Als je wilt kunnen we altijd met je bekijken of een andere dekking beter bij je wensen past. Je mag daarvoor altijd onze klantenservice raadplegen.
      Hartelijke groet, Anne.

    • AAnderzorg

      @Maaike bedankt voor je review. Jammer dat je minder tevreden bent over de dekking. Als je wilt kunnen we altijd met je bekijken of een andere dekking beter bij je wensen past. Je mag daarvoor altijd contact met ons opnemen.
      Hartelijke groet, Anne.

  • LL.WIJNIA

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
    • AAnderzorg

      @L.WIJNIA Bedankt voor je mooie review! Hartelijke groet, Anne.

  • AAad Hagenaar

    Uitstekende ervaring met Anderzorg 3 maanden in Portugal kreeg 6 september een hersenbloeding terwijl ik 24 september 2021 naar huis zou gaan 2 weken op de ic van een ziekenhuis ik Lissabon gelegen dokters hadden contact met de neurologie van een ander ziekenhuis in Lissabon die meer gespecialiseerd waren heb daar een hersen operatie gehad en kon naar enkele weken weer terug naar mijn bestemming in Portugal omdaar te revalideren verzekeraar heeft alles goed geregeld

    Premie
    7

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
    • AAnderzorg

      @Aad Hagenaar Wat een heftig verhaal! Ik hoop dat het inmiddels weer goed met je gaat? Fijn om te lezen dat we je zorg uit handen hebben kunnen nemen! Bedankt voor je mooie review. Hartelijke groeten, Anne.

  • Nnicootje

    Prima prijs.

    Premie
    7

    Zorgkeuze
    7

    Service
    7
    Dekking
    7
    • AAnderzorg

      @nicootje bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Hartelijke groet, Anne

  • IInge Werkhoven

    ik heb niet zo veel van doen met de zorgverzekeraar, ben denk ik te gezond. maar alles wat hij voor mij heeft gedaan was prima en goed afgehandeld. ik ben heel tevreden met deze zorgverzekeraar en de premie is niet te hoog voor mensen met een pensioen is het goed te betalen ook de medicijnen zijn goed betaalbaar. ik weet eigen lijk niets negatiefs te zeggen over de zorgverzekeraar.

    Premie
    9

    Zorgkeuze
    9

    Service
    8
    Dekking
    9
    • AAnderzorg

      @Inge Werkhoven bedankt voor je mooie review! Ik denk dat je nooit té gezond kan zijn, maar ik hoop in elk geval voor je dat je dat nog heel lang blijft. Hartelijke groeten, Anne

  • RRein Bijzet

    Prima verzekering, niet duur, goede dekking en no-nonsense. Aardige en correcte klantenservice die je begrijpt en deskundig en goed helpt. Kortom, ik stap niet over.

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
    • AAnderzorg

      @Rein Bijzet Wat een mooie review en wat fijn om te lezen dat je bij ons blijft! Laten we er samen een mooi 2022 van maken. Met vriendelijke groeten, Anne

  • Nniek haghuis

    alles te regelen met de prima app
    dus zoals wij zeggen GEMAK dient de MENSHEID
    en dat is goed voor de GEZONDHEID

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
    • AAnderzorg

      @niek haghuis Wat mooi om dit te lezen! Gemak dient de mens, daar sluiten wij ons bij aan! Bedankt voor het delen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Jeannette

  • SSandra

    Prima maatschappij, goede premie.

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    8

    Service
    8
    Dekking
    8
  • MMario Gremmen

    Zeer vervelende ervaring met Anderzorg: eerst schrijven ze een bedrag van bijna 400 euro bij na een herberekening van het Eigen Risico. Net zo gemakkelijk schrijven ze datzelfde bedrag na een aantal weken weer af zonder inzicht te geven wat hier aan de hand is. Blijkbaar zit iemand wat te goochelen met rekeningen. Anderzorg neemt geen verantwoording: geen excuses en ze informeren de klant niet goed, zeggen alleen dat je de rekeningen kunt inzien. Maar daar heb ik natuurlijk niets aan. Er is geen informatie waarom dit gebeurt en je weet ook niet wat je kunt verwachten. Geen goede service.

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    5

    Service
    1
  • KKevin

    Heb erg slechte ervaring met deze zorgaanbieder. Premie is laag, maar als je ook maar iets declareert wijzen ze het af of ze vergoeden een heel klein deel omdat de zorgaanbieder geen contract met ze heeft. (weinig zorgaanbieders hebben dit).

    Online declareren werkt prima bij ze, maar je krijgt geen vergoeding dus.

    Kortom, je geld is zeker weggegooid als je iets krijgt. RAAD DEZE ZEER AF. Ik ben dit jaar naar een andere zorgverzekering overgestapt

    Premie
    7

    Zorgkeuze
    1

    Service
    4
  • EErik

    Anderzorg stopt halverwege het verzekeringsjaar zonder aankondiging met de vergoeding van het middel dat ik al negen jaar slik (en vergoed heb gekregen) i.v.m. een verhoogd risico op kanker. Op herhaalde klachten reageren zij met steeds nieuwe uitvluchten en hele en halve leugens (aantoonbaar). Zij zeggen o.a. dat de verantwoordelijkheid over welk middel gebruikt wordt bij de apotheek ligt; maar in volgende brief geven ze zelf aan dat zij de apothekers onder druk zetten. In zo’n situatie even overleggen met de verzekerde zelf doen ze niet; ze laten je gewoon stikken.

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    1

    Service
    1
    Dekking
    8
  • RRob

    Waardeloos, ik ben niet meer verzekert bij hun maar kreeg nog wel een rekening van hun van een behandeling. Omdat ze niet meer automatische konden afschrijven hebben ze de rekening opgestuurd. Prima, maar daar komen dan wel kosten bij van 2 Euro. Jarenlang hebben ze premie afgehaald zonder dat ze kosten hebben gemaakt voor mij. Zijn het oplichters ofwel criminelen?

    Premie
    1

    Zorgkeuze
    1

    Service
    1
    Dekking
    1
  • Hhellemons

    goede service

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    9

    Service
    9
    Dekking
    8
  • MMaart

    Ze kunnen hun eigen boekhouding niet goed maken na 3 jaar….
    Pechjaar met 2 machtigingen en veel onnodige ruis…inhoud voorgaande gesprekken wordt niet vanuit machtiging beoordeeld…een meedenkende manager heb ik nog niet ontmoet
    Zou graag in kassa of de monitor zaak voorleggen en de leerbaarheid van de organisatie bespreken vanuit mijn beroep; leerkracht.

    Het is net de belastingaffaire…zorgzaam is niet bedelen om een goede boekhouding
    Zelfs een kleuter weet dat 1 en 1 twee wordt…de medewerker maakt vooral ruis…gegevens lekker niet bereikbaar? De overheid vind zo n wanprestatie een incident

    Bij dit produkt moet je goed zelf boekhouden

    Premie
    1

    Zorgkeuze
    10

    Service
    1
    Dekking
    10
  • BBasti Molleman

    AnderZorg heeft met alle ziekenhuizen een contract en een scherpe prijs.

    Premie
    9

    Zorgkeuze
    9

    Service
    8
    Dekking
    8

Kan het goedkoper?