Direct naar

Kenmerken

  • Zeer ruime zorgkeuze
  • Fysio meeneemservice
  • Vraag de dokter app en online GGZ

Over OHRA

OHRA biedt een combinatieverzekering met vrije keuze uit ziekenhuizen en veel andere zorgverleners.

Daarnaast heb je de mogelijkheid om je zorgzaken online te regelen, zoals:

  • Inzien van je vergoedingen
  • Inzien van je zorggebruik en eigen risico
  • Indienen van declaraties

Met de app van OHRA heb je een goed overzicht over al je persoonlijke gegevens, je kunt bijvoorbeeld heel snel zien op hoeveel vergoeding je nog recht hebt en hoeveel eigen risico je hebt betaald.

Naast de basisverzekering biedt Ohra ook een aantal aanvullende zorgverzekeringen met diverse dekkingen, bijvoorbeeld voor fysiotherapie, alternatieve geneeskunde en de tandarts. Je kunt fysio zittingen die je niet hebt gebruikt zelfs meenemen naar het volgende jaar.

OHRA is zelf risicodrager voor haar zorgverzekering.

Zorgpremie

Jaar Restitutie Natura Natura (select) Combinatie
2024---€ 145,60
2023---€ 135,95
2022---€ 129,45
2021---€ 126,75
2020---€ 116,50
2019---€ 116,30
2018---€ 107.95
2017---€ 104,55
2016---€ 96,10
2015---€ 91,87
2014---€ 88,19
2013---€ 97,30
2012---€ 99,49
2011---€ 97,25

Wat vind je van OHRA?

Klik op de sterren

Premie
Service
Zorgkeuze
Aanvullend


718 reviews over OHRA

  • Ccat Graaf

    Premie gunstig t.o.v. anderen en snelle afhandeling

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    7

    Service
    7
    Dekking
    7
  • Ccarin

    al jaren ben ik verbonden aan deze organisatie, en ervaar dat als prettig gaar ik altijd goed geholpen wordt, en de uitleg goed gegeven wordt

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    7

    Service
    7
    Dekking
    8
  • FFrits H. Groen

    Vorig jaar na een uitgebreide selectie overgestapt naar OHRA voor de restitutiepolis en aanvullende verzekering. De premie is redelijk in vergelijking tot de vergoedingen.
    Gemakkelijke digitale indiening van declaraties, die snel worden vergoed.
    Tot zover niets dan lof!

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    9

    Service
    8
    Dekking
    8
  • AA. van Leeuwen-Snel

    Tot nu toe geen problemen ondervonden en bij contact altijd correct geholpen.

    Premie
    7

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • AA.. van Kooten

    Goede maatschappij, duidelijke antwoorden .

    Premie
    9

    Zorgkeuze
    9

    Service
    10
    Dekking
    9
  • HH.J. Ramakers

    Het is allemaal best voldoende, maar ik persoonlijk zie geen uitschieters, niet naar boven, maar ook niet neerwaarts. Veel kan digitaal geregeld worden, maar ook daar valt de gebruiker niet ondersteboven van het gebruikersgemak.

    Premie
    5

    Zorgkeuze
    6

    Service
    5
    Dekking
    6
  • PPatrick van Thiel

    Al sinds 1977 verzekerd bij Ohra, nooit problemen. Zeer tevreden.

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    9

    Service
    10
    Dekking
    8
  • Llaura kraan

    goede zorgverzekering, snelle afhandeling van declaraties, veel extra’s bij aanvullende verzekering , snel antwoord op al je vragen.

    Premie
    9

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • LLaura kraan

    ohra is een fijne zorgverzekeraar , declaraties, snel uitgevoerd. Vragen snel beantwoord, veel extra’s bij de aanvullende verzekering, ben zo tevreden dat ook onze andere verzekeringen daar nu lopen

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • MMarcello van den Hurk

    Ben mijn hele leven al bij OHRA en ik denken dat deze verzekering de beste prijs kwaliteit verhouding heeft.De service is prima en de vergoedingen worden snel uitgekeerd

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • JJerry Koolstra

    Ik ben nog steeds van mening,dat zorgverzekeringen de premies oppotten en dat we allemaal veel te veel premie betalen.Het wordt weer tijd voor een “normaal ziekenfonds”.
    De service is verder goed,maar dat mag ook wel voor zulke bedragen!

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    8

    Service
    9
    Dekking
    8
  • CCees van Dijen

    De OHRA biedt een uitstekende restitutiepolis voor de basisverzekering tegen een concurrerende prijs in een collectief contract. Declaraties worden snel afgehandeld ongeacht het bestaan van een relatie tussen OHRA en de zorgverlener.

    Premie
    6

    Zorgkeuze
    10

    Service
    8
    Dekking
    2
  • BBJE

    over het algemeen goed en met de kortingen die behaald kunnen worden niet de goedkoopste maar zeker ook niet de duurste

    Premie
    7

    Zorgkeuze
    9

    Service
    9
    Dekking
    10
  • JJ.G. van Verseveld

    Al jaren ben ik bij Ohra verzekerd en tot nu toe naar alle tevredenheid.

    Goede keus aan zorgaanbieders tegen een een eerlijke premie, daarnaast zijn de eventuele contacten van een heel goed niveau. Ook de afwikkeling van door mij gedeclareerde nota’s verloopt naar volle tevredenheid.

    Ieder jaar beoordeel ik andere zorgverzekeraars en kijk dan naar de bovengenoemde criteria maar besluit toch bij mijn vertrouwde OHRA te blijven.

    Premie
    9

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • IIngrid Noppen

    Op Mijn Ohra kun je je gegevens, declaraties en vergoedingen makkelijk zelf inzien en ook kun je eenvoudig wijzigingen aanbrengen. Zonder dat je een hogere premie moet betalen ben je vrij in je zorgkeuze, wat natuurlijk erg fijn is omdat je toch zelf wilt uitmaken aan welke zorgverlener je jezelf toevertrouwt. Het enige minpunt vind ik de tandartsverzekering die ik voor volwassenen wel erg karig vindt. Voordat Ohra fuseerde met Delta Lloyd was dat meer dan het dubbele hoger! De hoogste vergoeding is 500 euro per jaar en dat tegen toch wel een hoge premie (28,60 per mnd in 2015). Ook de aanvullende verzekeringen vind ik niet erg royaal. Neem je de goedkoopste (5,75 euro per maand, dan heb je slechts recht op 9 fysiotherapiebehandelingen en verder op spoedeisende med. hulp buitenland (moet je wel op vakantie naar het buitenland kunnen!). Wil je een wat uitgebreider verzekering tegen een hogere premie (19.76 euro per maand of 37 euro per maand), dan word je geconfronteerd met zoiets als orthodontie voor personen tot 18 jaar. Wat moet je daar nu mee als je geen kinderen hebt?? Dan betaal je dus mee aan andermans kinderen in een aanvullende verzekering nota bene en dat tegen zulke vette premies). Ohra doet verder nooit moeilijk met declaraties en houdt je ook regelmatig goed op de hoogte van veranderingen en/of wijzigingen. Ondanks de povere aanvullende verzekeringen en tandartsverzekering wel een betrouwbare zorgverzekeraar.

    Premie
    9

    Zorgkeuze
    10

    Service
    9
    Dekking
    6
  • SSoedhier Sewtahal

    Ben zeer te vreden met OHRA, de communicatie en de afhandelingen worden zeer proffesioneel gedaan.

    Ook als je belt wordt je goed geholpen, per mail ook enorm snel met reageren.

    Ben al ruim 5/6 jaar klant bij OHRA nooit willen wisselen met andere aanbieders van zorgverzekering.

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • AAmanda

    De klantenservice Is altijd heel vriendelijk. De max vergoedingen is in de loop der jaren helaas wel gedaald bij veel producten en diensten. Toch blijf ik bij Ohra. .mede doordat ik collectieve korting krijg via m’n man z’n werk 😉

    Premie
    7

    Zorgkeuze
    8

    Service
    8
    Dekking
    7
  • TTheo Adamse

    Vooral service is goed, als er zorg nodig. Ongevraagd informatie geven is een sterk punt. Premiehoogte is niet direct een reden om te switchen. Is niet de laagste maar zeker ook niet de hoogste. Service acht ik echter belangrijker

    Premie
    7

    Zorgkeuze
    7

    Service
    9
    Dekking
    7
  • CC.P.G. Tilanus

    Reeds 47 jaar goede ervaringen; normale prijs; goede service; vlotte betaling. Natuurlijk kan er altijd iets worden verbeterd, maar ik heb geen duidelijke aanwijzingen. Mogelijk kunnen de maxima voor aanvullende verzekering iets worden verhoogd.

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    8

    Service
    8
    Dekking
    7
  • IIngrid E Noppen

    Wat ik zo fijn vind van Ohra is dat je vrije zorgkeuze hebt zonder dat je daarvoor extra moet betalen en dus hoef je je nooit zorgen te maken of van tevoren uit te zoeken of jouw keus wel gecontracteerd is door Ohra. Wanneer je met vragen zit is Ohra ook makkelijk te bereiken per telefoon of email en zelfs op zaterdag zijn ze bereikbaar tot 15.00 uur, dus dat is wel zo prettig als je met een dringende vraag zit. Stuur je een email, dan hoef je nooit lang te wachten op een antwoord en ook per telefoon word je vraag meteen beantwoord. Verder kun je altijd zelf je polis en declaraties online inzien middels mijn Ohra.nl en ook kun je daar eventuele wijzigingen aanbrengen. De aanvullende verzekeringen van Ohra vind ik daarentegen wel weer erg karig. Voor 5,75 euro per maand kun je de goedkoopste aanvullende verzekering afsluiten, maar daarvoor krijg je slechts spoedeisende medische hulp in het buitenland (als je weinig of niet naar het buitenland gaat wat moet je daar dan mee?) en 9 fysiobehandelingen per jaar. Je kunt ook duurdere pakketten afsluiten, maar gezien hetgeen ze daarvoor bieden vind ik het de premie niet waard. Ook de tandartsverekeringen vind ik meer dan karig. Sluit je de goedkoopste af dan krijg je slechts 75% van de behandeling vergoed tot max. 250 euro per jaar, nou, dat stelt natuurlijk niets voor, want als je 1x een behandeling moet ondergaan bij een tandarts, dan ben je er al doorheen zowat. Ook de duurdere behandelingen vind ik erg karig en nauwelijks de hogere premie waard. In het verleden bood Ohra goede aanvullende pakketten en tandartsverzekeringen, maar dat is al lang verleden tijd sinds ze gefuseerd zijn met een andere maatschappij. Al met al ben ik best tevreden over deze ziektekostenmaatschappij, want nooit geen gezeur en ben ik tot op heden keurig behandeld. Nog wel een minpuntje vind ik het feit dat ik voor incontinentiemateriaal weer moet veranderen van leverancier omdat Ohra met ingang van het nieuwe jaar contracten heeft afgesloten met 3 andere leveranciers, terwijl ik juist zo tevreden was over het thans geleverde materiaal. Moet je weer van merk en kwaliteit veanderen en dan is het maar weer afwachten of dat naar je zin is. Moet je zelf ook nog moeite doen om je weer in te schrijven bij die nieuwe leveranciers en moet je weer uitzoeken welke van de 3 leveranciers jou het beste lijkt. Dat vind ik dus wel vervelende zaken!

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • PPol

    Ik hoef niets uitgebreids te schrijven het is gewoon een top verzekering

    Premie
    9.5

    Zorgkeuze
    9.5

    Service
    9.5
    Dekking
    10
  • EEsmeralda

    Ohra heeft alle verzekeringen onder haar dak. Klantenservice altijd vriendelijk en meewerkend. Alle documenten altijd in orde of binnen snelle tijd binnen. Gaan mee met de klant. Alles ook digitaal op te vragen. Handig als je onderweg ben. Website is duidelijk en helder. Declaraties netjes en snel terugbetaald. -punt is de kort geleden pakketkorting afschaffing (voor nw klanten, oude blijft) -punt is geen extra kortingen bij jarenlange klanten en/of voor “goed gedrag” (weinig aanspraak maken op verz of kortingen bij geen ingediende schades.

    Premie
    5.5

    Zorgkeuze
    9.5

    Service
    7.5
    Dekking
    7
  • Jj zwarts

    je weet waar je aan toe bent bij de ohra

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    9.5

    Service
    9.5
    Dekking
    7.5
  • BBram Veenendaal

    ik ben best tevreden over Ohra,al jaren ben ik bij hun geregistreed,prima zo.alleen de betalingen moeten ze even wat meer nadenken hoe ze die gaan verwerken.

    Premie
    7

    Zorgkeuze
    7

    Service
    7
    Dekking
    7
  • PP.L Herman

    Ik uitmuntend over Ohra ,
    alles gaat snel zoals declaraties worden snel verwerkt
    het indienen voor aanvraag behandelingen gaan ook zeer snel ,
    dit is mijn 4de keer dat ik ben over gestapt naar een zorg verzekeraar , maar Ohra is een blijvertje ,

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    9.5

    Service
    10
    Dekking
    9.5
  • LLeo Paans

    Sinds januari van dit jaar ben ik overgestapt naar Ohra, en eigenlijk omdat ik mijn schadeverzekeringen er al 18 jaar heb lopen. Toen ik een aanbod kreeg om met mijn zorgverzekering over te stappen, aarzelde ik na het zien van de premie geen moment. Een van de goedkoopste, met vrije keuze voor zorgverlener en een hele acceptabele veegoedingsoverzicht. Ik heb geen spijt van mijn keuze.

    Premie
    9.5

    Zorgkeuze
    9.5

    Service
    8
    Dekking
    8
  • JJoke Schimmel

    Premie goed vergeleken met andere verzekeraars, kan in ieder ziekenhuis terecht. Hebben soepele regels naar menselijke maatstaven. Zijn goed per mail en telefoon bereikbaar, snelle afhandeling van vragen.

    Premie
    9.5

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    8
  • JJan van den Berg

    Al jaren bij OHRA. Nietr alleen voor Zorg, maar ook voor andere verzekeringen. Tevreden!

    Premie
    7

    Zorgkeuze
    8

    Service
    8
    Dekking
    8
  • PPeter Rommelse

    Een goede en betaalbare verzekering en eerlijk dat aanvullende verzekeringen niet altijd nodig zijn.

    Premie
    9.5

    Zorgkeuze
    8

    Service
    8
    Dekking
    9
  • FFrieda Schouwenburg

    Een geode verzekering voor mij en mijn gezin. voor minder premie net zoveel verzekering dan bij mijn vorige.

    Premie
    7

    Zorgkeuze
    7.5

    Service
    7
    Dekking
    7.5
  • HHeidi

    Duidelijke verzekering waar je alles online kan regelen (er is zelfs een speciale app voor!! lekker makkelijk). Je kunt declaraties ook online indienen, en met app zelfs direct inscannen zeg maar. De premie is redelijk voor een vrij ruime zorgkeuze, en je kan zelf kiezen. En zelfs voor mij individueel was er toch nog een groepskorting mogelijk. Top dus!

    Premie
    7.5

    Zorgkeuze
    7.5

    Service
    7.5
    Dekking
    7.5
  • HH. van der Giessen

    Ook declaraties van acute zorg in het buitenland worden goed afgehandeld.

    Premie
    5.5

    Zorgkeuze
    9.5

    Service
    7.5
    Dekking
    7.5
  • Bbrouwer

    een goede verzerering waar ik altijd op kan vertouwen , en ik ben dan ook niet van plan om overtestappen

    Premie
    7

    Zorgkeuze
    7

    Service
    7.5
    Dekking
    5.5
  • EE.L. van Rijn

    Nog nooit zulke duidelijke kosten overzichten ontvangen.
    De communicatie vind ook bij Ohra op een fatsoenlijke manier plaats.

    Premie
    7.5

    Zorgkeuze
    9

    Service
    10
    Dekking
    9.5
  • DDave Moot

    Goede service en gemakkelijk inloggen om je rekening overzicht in te zien en af te drukken (inloggen via DigiD ).

    Premie
    7

    Zorgkeuze
    8.5

    Service
    8
    Dekking
    7.5
  • WWim Brocken

    OHRA is een zorgverzekeraar die met hun “klanten” mee denken en daarmee een hoog service niveau hebben.

    De premie is mede door de collectieve korting van mijn vorige werkgever, voor gepensioneerde geldt deze regeling onverkort, aan “lage” kant.

    Men heeft dan ook speciaal voor de oudere mens een aanvullende polis genaamd “OHRA Uitgebreid Vitaal” !!!

    Qua service kun je bv je jaarlijkse eigen risico maandelijks spreiden/voldoen en dat zorgt er voor dat je niet elke keer in de eerste maanden van het jaar van die hoge rekeningen van je eigen risico moet betalen. Vooral voor Chronisch Zieken echt een uitkomst.

    Ook de helpdesk/klantenservice is goed bereikbaar EN geeft adequate hulp op vragen.

    Verder is de internetpagina zeer overzichtelijk en dus duidelijk.

    Kortom een fijne zorgverzekeraar waarbij ik (en de gezinsleden) reeds al 40 jaar bij ben aangesloten.

    Premie
    10

    Zorgkeuze
    9.5

    Service
    10
    Dekking
    9.5
  • WWim Brocken

    OHRA is een zorgverzekeraar die met hun “klanten” mee denken en daarmee een hoog service niveau hebben.

    De premie is mede door de collectieve korting van mij vorige werkgever, voor gepensioneerde geldt deze regeling onverkort, aan “lage” kant.

    Men heeft dan ook speciaal voor de oudere mens een aanvullende polis genaamd “OHRA Uitgebreid Vitaal” !!!

    Qua service kun je bv je jaarlijkse eigen risico maandelijks spreiden/voldoen en dat zorgt er voor dat je niet elke keer in de eerste maanden van het jaar van die hoge rekeningen van je eigen risico moet betalen. Vooral voor Chronisch Zieken echt een uitkomst.

    Ook de helpdesk/klantenservice is goed bereikbaar EN geeft adequate hulp op vragen.

    Verder is de internetpagina zeer overzichtelijk en dus duidelijk.

    Kortom een fijne zorgverzekeraar waarbij ik (en de gezinsleden) reeds al 40 jaar bij ben aangesloten.

    Premie
    9.5

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    10
  • IIngrid Noppen

    Ben tot op heden tevreden over Ohra. Moet mij wel van het hart dat toen Ohra nog zelfstandig was en niet samen was met Delta Lloyd ze hun verzekerden veel meer aanboden dan nu en ze sinds het samengaan veel hebben geschrapt uit hun pakketten en deze flink soberder hebben gemaakt. Ohra heeft een goede en duidelijke website waar je zelf al je declaraties en vergoedingen kunt volgen en ook nog allerlei informatie kan vinden die voor jou van belang zijn. Verder nooit gezeur gehad over declaraties met Ohra en de reden waarom ik vooral voor Ohra heb gekozen is het feit dat je zelf je zorgverlener mag kiezen zonder dat je daarvoor extra premie moet betalen. Ook telefonisch zijn ze goed bereikbaar en krijg je altijd meteen antwoord op je vragen. Wat mij betreft mogen de aanvullende verzekeringen wel wat meer bieden voor die extra premie, want zo zijn ze nauwelijks de moeite waard. Maar goed, dat is iets wat je bij elke verzekeringsmaatschappij tegenkomt. Veel extra premie vragen, maar er weinig voor bieden! Ook de tandartsverzekeringen vind ik veel te duur worden en dat is niet alleen bij Ohra het geval, maar bij alle ziektekostenverzekeringsmaatschappijen. Zo langzamerhand kun je beter zelf geld opzij leggen voor de tandarts, dan ben je veel goedkoper uit. Wat me ook zo stoort is dat die tandartsverzekeringen altijd maar uitbetalen tot een armoedig maximum bedrag en dus moet je zelf nog veel bijbetalen als je een speciale behandeling moet ondergaan bij de tandarts. Het stoort mij ook erg dat als je 1 implantaat nodig hebt je helemaal niets vergoed krijgt. Het vreemde is dat mensen die een kunstgebit met vier implantaten willen, die implantaten wel vergoed krijgen. Dat vind ik zo onrechtvaardig. Heb je altijd goed voor je tanden gezorgd en heb je maar 1 implantaat nodig, dan krijg je dus niets en heb je altijd slecht voor je tanden gezorgd (m.u.v. natuurlijk van slechte gebitten door ziektes), dan krijg je alles vergoed!! Al met al vind ik Ohra toch een betrouwbare verzekeringsmaatschappij waar je altijd terecht kunt met al je vragen.

    Premie
    8

    Zorgkeuze
    8

    Service
    10
    Dekking
    1.5
  • AAd Nieuwenhuizen

    Dit is een uitstekende verzekering tegen een goede prijs. Uitbetalen doen ze heel vlot en er is weinig gezeur over wel of niet vergoeden. Hier staat de klant voorop

    Premie
    9.5

    Zorgkeuze
    10

    Service
    10
    Dekking
    9
  • MMarianne

    prima verzekering. Goede helpdesk en premie is niet laag, maar je krijgt er wel wat voor. Ik ben zeer tevreden, ook over alle andere verzekeringen aldaar.

    Premie
    7

    Zorgkeuze
    8

    Service
    9.5
    Dekking
    7.5
  • MMarianne

    De service en helpdesk bij de OHRA is prima. Wij hebben al onze verzekeringen daar en krijgen ook pakketkorting. De premie is hoog, maar je krijgt er gelukkig wat voor. Ik heb nooit problemen gehad met uitbetalingen/acceptatie etc.

    Premie
    7

    Zorgkeuze
    7.5

    Service
    9.5
    Dekking
    7.5
  • Wwillem van dijk

    ohra heeft alles goed geregeld en is niet te duur

    Premie
    8.5

    Zorgkeuze
    7.5

    Service
    8
    Dekking
    7
  • JJ.v.Wijk

    Hetgeen ik nodig heb word nauwelijks vergoed door de Ohra, zoals teruggave van betaalde zorg, geen vergoeding voor stroomkosten van me longmachine welke Agis wel vergoede.

    Premie
    7.5

    Zorgkeuze
    5.5

    Service
    5
    Dekking
    5
  • Mm.van der kamp

    Gewoon goed overzichtelijk tevreden klant

    Premie
    9.5

    Zorgkeuze
    9

    Service
    9.5
    Dekking
    9.5
  • MMarco de Jonge

    Snelle verwerking via de OHRA App. Met kids een goede deking voor orthodontie en in geval van chronische ziekte een goede vergoeding voor fysio therapie.

    Premie
    9.5

    Zorgkeuze
    9.5

    Service
    9.5
    Dekking
    9.5
  • MMarleen Oranje

    Ik ben erg tevreden over de ohra zorgverzekering. Bij vragen over vergoedingen krijg ik duidelijk en vriendelijk antwoord. Ook is er de mogelijkheid om het eigenrisico vooruit te betalen gespreid over 10 maanden.

    Premie
    7

    Zorgkeuze
    8

    Service
    7.5
    Dekking
    8
  • JJoop

    Ondanks min hoge ziektekosten (ben chronisch ziek)krijg ik altijd tijdig mijn nota’s betaald en is er nooit commentaar.

    Premie
    9

    Zorgkeuze
    10

    Service
    7.5
    Dekking
    7
  • AA.van Bruggen

    Als ik het uitgebreid moet doen,of niet uitgebreid, dat geeft hetzelfde resultaat.
    Bij OHRA is alles keurig geregeld,nooit klachten of vragen over de financiele afhandeling. All just to the point!

    A. van Bruggen

    Premie
    7.5

    Zorgkeuze
    7.5

    Service
    7.5
    Dekking
    7.5
  • Vvan wijk

    De verzekeraar heeft een uitgebreid aanbod vwb de aanvullende verzekeringen. Declaraties zijn makkelijk via de website in te dienen en worden snel betaald.
    Ook hebben ze een zogenoemde collectiviteit korting. Waardoor de premie niet torenhoog hoog.

    Premie
    7.5

    Zorgkeuze
    10

    Service
    8
    Dekking
    9
  • JJohn

    Zorgkeuze is beperkt terwijl de indruk wordt gegeven dat die vrij is.
    Er wordt erg geloofd aan de kwaliteiten van de geselecteerde ziekenhuizen.
    Het klopt met de redelijke premie maar de verwachting door de info vooraf maakt een lichte teleurstelling en andere verwachting

    Premie
    7

    Zorgkeuze
    3

    Service
    5.5
    Dekking
    5

Kan het goedkoper?